Kynxx Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar Komplett ubrukelig skrev (12 timer siden): 20 mbit For meg som bor i et område med ice, er det da like greit å bare ha 10 GB abonnement med fri data som gir 25 mbit til samme pris. Bruker 5-700 GB i mnd uansett 🤪 2 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars Har alle "fri bruk" abonnement den 1. i måneden som ny periode? Lenke til kommentar
Trulss Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars mobile999 skrev (15 timer siden): Har alle "fri bruk" abonnement den 1. i måneden som ny periodperio Telia hadde ikke dette sist jeg hadde abonnement der. Men kunne velge tre andre datoer om jeg ikke husker feil. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars Veldig fornøyd med ICE ble overført fra Release og dit Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars Kynxx skrev (På 10.2.2024 den 8:03 AM): For meg som bor i et område med ice, er det da like greit å bare ha 10 GB abonnement med fri data som gir 25 mbit til samme pris. Bruker 5-700 GB i mnd uansett 🤪 Vet du om ice har den 1. i måneden som ny periode eller datoen man aktiverte abonnementet? Lenke til kommentar
Komplett ubrukelig Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars (endret) mobile999 skrev (48 minutter siden): Vet du om ice har den 1. i måneden som ny periode eller datoen man aktiverte abonnementet? 1. Litt nysgjerrig på hva det har å si når det er 1000 GB? Endret 4. mars av Komplett ubrukelig Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 5. mars Del Skrevet 5. mars Det gjelder fra 1. i hver måned til siste dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå