Spillredaksjonen Skrevet 18. desember 2023 Del Skrevet 18. desember 2023 Peter Molyneux-spillene Godus og Godus Wars fjernet fra Steam Skylder på endringer hos Amazon. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 18. desember 2023 Del Skrevet 18. desember 2023 Trodde dette spillet forsvant for evigheter siden, aldri i min villeste fantasi trodde jeg det har vært tilgjengelig helt frem til nå🤣 Lenke til kommentar
Tooldaddy Skrevet 20. desember 2023 Del Skrevet 20. desember 2023 Jeg er en av de som støttet kickstarteren til dette. Og har fulgt raseritoget under utviklingen når det har gått fra et gudespill til å bli en clickcow mobilspillsimulator med ingame cashgrab. Prosjektet begynte enormt bra men snudde ganske raskt etter kickstarter til å bli rene ranet og svindel. Jeg unner Molyneux et gulv strødd med lego og ingen sko. Lenke til kommentar
pakjensen Skrevet 20. desember 2023 Del Skrevet 20. desember 2023 Fint for de 11 spillerne at de ikke mister tilgang til spillet da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå