Kamuflasjelampe Skrevet 16. desember 2023 Del Skrevet 16. desember 2023 HAr kjøpt eit ganske sterkt ekstralys (15000 lumen) som skal monterast under skilt. Men eg lurer på det med å blende ned til nærlys når man møter andre biler. Blir det ekstra krevande pga auga har tilpassa seg det gode lysnivået når fjernlysa er på? At nærlysa virker mørkare enn uten ekstralys på bil? Eller går det kanskje heilt fint. Lenke til kommentar
Iterion Skrevet 17. desember 2023 Del Skrevet 17. desember 2023 Det går helt fint. Er det snakk om LED-bar eller? Har det selv og det er ikke noe problem å se noe når jeg slår det av for møtende trafikk. Lenke til kommentar
Kamuflasjelampe Skrevet 17. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2023 Er ein LEDbar ja. Fekk litt bange anelser når eg fekk ein dose LED lys ifra møtande bil rett i fleisen og fekk dårligare mørkesyn i sikkert 2 minutt etterpå. Men med min eigen LEDbar så blir jo lyset spredd utover ei ganske brei lyskjegle så det blir langt mindre av det som går i retur i min retning. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå