Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Depersonalisering og antidepressiva


Gjest 033b0...80d

Anbefalte innlegg

Gjest e5523...b2f

Jeg har gått hele veien med psykolog et helt år betalt av meg, tilbudet den gang fra det offentlige var 4 timer, riktignok mange år siden. Så motorfysikalsk behandling ( tror det het noe slikt) med vekt på angstbehandling så tilslutt et halvår på dps.

Allerede ved psykologtimene ble jeg kvitt angstanfall, men angst og uro har ikke noen behandling hjulpet på. Jeg får fortsatt nerver som grenser opp til at et angstanfall skal utløses, men det stopper i tide.

Jeg er ikke hva man vil si er et nervøst menneske, jeg er uredd mennesker og drevet med på hva mange vil si er risikosport. Nervøsiteten har ingenting med mitt møte med virkelighetens verden.

Jeg erfarer at problemet med nerver og angst ikke kan prates bort , kanskje jeg har en ubalanse i noen av de kjemiske stoffene som hjernen mates med som for eksempel hormoner eller noe annet.

I tillegg sliter jeg med depresjon og det kan være et resultat av år med nerver og angst.

Har forsøkt mye ad-preparater som skal hjelpe mot depresjon og samtidig styrke mitt forsvar mot nerver. Har holdt på med dette i snart 30 år.

Noen måneder siden begynte jeg med wellburitin og da jeg foreslo det for legen aksepterte han det uten motforestillinger. Det er ingen ting ved dette preparatet som er til hinder å velge når det er enighet om at det bør prøves ad-preparater.

Anonymous poster hash: e5523...b2f

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...