totto1989 Skrevet 9. januar Forfatter Del Skrevet 9. januar 4 minutes ago, iknutis said: Hvor lenge var Adam i paradis.. Nå fikk jeg feilkode på min vifte: 01414 - combustion-air blower 003 - mechanical failure - intermittent Så da blir det bytte av brennkammer og vifte her også på nyåret når det har blitt litt varmere i været. Har du fått tilbud på det? Fikk tilbud før jul på begge deler, og fikk bakoversveis av prisen på vifta 😅 Lenke til kommentar
iknutis Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar thbergseng skrev (26 minutter siden): Har du fått tilbud på det? Fikk tilbud før jul på begge deler, og fikk bakoversveis av prisen på vifta 😅 Jeg gjør jobben selv, deler kjøper jeg normalt hos Hastadklev: https://hastadklev.no/ Får kjøpt billigere deler fra utlandet, men ikke alltid jeg har tålmodighet til å vente. Og så yter de så god service trønderne. 1 Lenke til kommentar
iknutis Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar thbergseng skrev (30 minutter siden): De sjekket, alt så nra ut, men han måtte dessverre informere meg om at begge bakfjærene var knekt. Jeg ante ikke det, så er veldig nysgjerrig på når det har skjedd 🤣 Det er lite dramatikk når de knekker, normalt merker man det ikke på lang tid. Kan merke det foran, spesielt hvis de knekker ved hurtig ratting på en parkeringsplass. Men oftest knekker det bare av den nederste ringen og da merker man lite av det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå