Master.NET Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Har noen testet den versjonen av forbruksmåleren? pretty good sier nå jeg, hvilke andre adsl leverandører er det som tilbyr et sånt produkt?! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Om du mener Stjelenor's Forbruksmåler, så har jeg den... Synes den er helt grei, men det irriterer at det står i % på hvor mye du har lastet ned... Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Abonnementsformen tatt i betraktning er den helt grei. Telenor Online ADSL er jo et billig abonnement, først og fremst billig. Siden det er begrensning på nedlastningen er det såklart fint at vi får vite hvor mye vi har lastet ned og kan kjøpe påfyll. Ellers har jeg ikke merket særlig forskjell med den oppdateringen som kom denne uken - noe jeg har gått glipp av...? Lenke til kommentar
ajoar Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Har også Forbruksmåleren til Telenor. Et alternativ eller tillegg kan være "Bandwidth Monitor pro" Den spesifiserer down og up load, totalt, pr dag, max hastighet, etc. Lite og greit program for den som vil ha alle detaljene. http://www.bandwidthmonitorpro.com/ Lenke til kommentar
Errae Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 du meter er en anna men hvor skaffer jeg den fra telenor ? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 du meter er en annamen hvor skaffer jeg den fra telenor ? Online.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå