Spillredaksjonen Skrevet 14. desember 2023 Del Skrevet 14. desember 2023 Dokumentarfilmen «Ibelin» får prestisjetung Sundance-premiere Forteller historien om World of Warcraft-spilleren Mats Steen. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 14. desember 2023 Del Skrevet 14. desember 2023 Gleder meg til å se denne. WoW er en del av spillverdenen jeg noenlunde bevisst har unngått, men jeg har alltid vært fascinert av hvor stor betydning spillet har hatt for veldig mange. Fortellermåten virker også veldig interessant, og siden jeg har vært (mildt sagt) filmentusiast like lenge som jeg har vært gamer, så er jeg spent på om det funker. 3 Lenke til kommentar
pakjensen Skrevet 14. desember 2023 Del Skrevet 14. desember 2023 Jeg har aldri vært fan av WoW men om det skal fortelles om den herlige og fantastiske Mats Steen skal det sees! 1 Lenke til kommentar
Ingvaldsson Skrevet 14. desember 2023 Del Skrevet 14. desember 2023 "Sundance Film Festival avholdes 18.-28. januar, og i tillegg til på selve festivalen filmer kan sees på nett via Sundance sine nettsider." jeg tror denne setningen er ment å være annerledes enn den endte opp som Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 14. desember 2023 Del Skrevet 14. desember 2023 Ingvaldsson skrev (1 time siden): "Sundance Film Festival avholdes 18.-28. januar, og i tillegg til på selve festivalen filmer kan sees på nett via Sundance sine nettsider." jeg tror denne setningen er ment å være annerledes enn den endte opp som Indeed! Dro frem kluten og språkvasket litt. Tror det ble en smule bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå