Rune Pune Skrevet 13. desember 2023 Del Skrevet 13. desember 2023 Noen som vet hvordan man får slått på wifi på en Lenovo Thinkpad? Den er helt ny og skal konfigureres, men når jeg kommer så langt at jeg skal koble den til nettverk så kommer bare Ethernet opp som et alternativ. Og jeg finner ingen fysisk wifi-knapp. Lenke til kommentar
Trulss Skrevet 13. desember 2023 Del Skrevet 13. desember 2023 Rune Pune skrev (2 minutter siden): Noen som vet hvordan man får slått på wifi på en Lenovo Thinkpad? Den er helt ny og skal konfigureres, men når jeg kommer så langt at jeg skal koble den til nettverk så kommer bare Ethernet opp som et alternativ. Og jeg finner ingen fysisk wifi-knapp. Kan du ikke gå videre uten internett og heller gå på innstillinger å slå på wifi når den er klar? Lenke til kommentar
Rune Pune Skrevet 13. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2023 Trulss skrev (2 minutter siden): Kan du ikke gå videre uten internett og heller gå på innstillinger å slå på wifi når den er klar? Nei kommer ikke videre Lenke til kommentar
Trulss Skrevet 13. desember 2023 Del Skrevet 13. desember 2023 Rune Pune skrev (1 minutt siden): Nei kommer ikke videre Normalt kan man slå wifi av/på ved å bruke F2 (eller noe) samtidig med en annen tast nede til venstre (Fn) Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 13. desember 2023 Del Skrevet 13. desember 2023 10 minutes ago, Rune Pune said: når jeg kommer så langt at jeg skal koble den til nettverk Er det under installasjon av Windows (eller annet OS) at dette skjer? I så fall vil jeg tippe at det er mangel på driver (til WiFi-kortet i laptop'en) som er årsaken. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 13. desember 2023 Del Skrevet 13. desember 2023 Du kan prøve de alternativene som her listet her slik at du i hvertfall kommer deg videre https://www.tomshardware.com/how-to/install-windows-11-without-microsoft-account Lenke til kommentar
Rune Pune Skrevet 13. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2023 Chris93 skrev (30 minutter siden): Du kan prøve de alternativene som her listet her slik at du i hvertfall kommer deg videre https://www.tomshardware.com/how-to/install-windows-11-without-microsoft-account Lite hjelp i dette dessverre, må ha internett for de neste stegene Lenke til kommentar
Rune Pune Skrevet 13. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2023 nebrewfoz skrev (1 time siden): Er det under installasjon av Windows (eller annet OS) at dette skjer? I så fall vil jeg tippe at det er mangel på driver (til WiFi-kortet i laptop'en) som er årsaken. Den er jo splitter ny Lenke til kommentar
Dr.Johnsen Skrevet 13. desember 2023 Del Skrevet 13. desember 2023 Du kan bruke Mobil til USB-kabel internettdeling🤔 Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 13. desember 2023 Del Skrevet 13. desember 2023 Rune Pune skrev (9 minutter siden): Lite hjelp i dette dessverre, må ha internett for de neste stegene Internett for hva? Hvilke steg? Lenke til kommentar
fjs Skrevet 13. desember 2023 Del Skrevet 13. desember 2023 (endret) Fn + F5 pleier å være shortcut på lenovo https://pcsupport.lenovo.com/us/en/products/laptops-and-netbooks/lenovo-n-series-laptops/n22/solutions/ht500407-how-to-turn-wireless-wifi-onoff-windows-7-8-81-10 Endret 13. desember 2023 av fjs Lenke til kommentar
Rune Pune Skrevet 13. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2023 fjs skrev (8 minutter siden): Fn + F5 pleier å være shortcut på lenovo https://pcsupport.lenovo.com/us/en/products/laptops-and-netbooks/lenovo-n-series-laptops/n22/solutions/ht500407-how-to-turn-wireless-wifi-onoff-windows-7-8-81-10 Ja men på denne er det reduksjon av lysstyrke Lenke til kommentar
Rune Pune Skrevet 13. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2023 Chris93 skrev (9 minutter siden): Internett for hva? Hvilke steg? logge meg på Oslo kommune og synkronisering Lenke til kommentar
Rune Pune Skrevet 13. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2023 Slo den helt av og på igjen, og da kom wifi-nettverkene opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå