Spillredaksjonen Skrevet 13. desember 2023 Del Skrevet 13. desember 2023 Bethesda lokker med nye måter å utforske Starfield-universet Kommer sammen med flere nyheter til neste år. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
pakjensen Skrevet 14. desember 2023 Del Skrevet 14. desember 2023 Hvis det allerede har kommet såppas mange oppdateringer til Starfield og noen av de med såppas viktige funksjoner så er det dumt av Bethesda at de gå ut spillet så uferdig. Men igjen så ser det ut til at det har blitt normalen. 1 Lenke til kommentar
Nedron Skrevet 14. desember 2023 Del Skrevet 14. desember 2023 Bethesda kan lokke med så mye de vil, men for meg er det litt for sent. Jeg likte det jeg spilte, men likevel ble jeg sittende med en følelse om at dette manglet ett eller annet, og at dette kunne vært mye større mtp innhold, relasjoner med andre npcs, utforskning på planetene osv. Blir neppe ny runde med Starfield. Lenke til kommentar
BiggusD Skrevet 18. desember 2023 Del Skrevet 18. desember 2023 Spilte halvveis igjennom spillet før jeg ble stående fast i en kamp i rommet, uten mulighet til å oppgradere skipet - måtte ty til console commands. Da startet jeg en ny karakter med ferdigheter i skipsbygging, og spilte igjennom spillet. Må si jeg likte opplevelsen. Ikke fantastisk, men absolutt et brukandes spill. Så startet jeg enda en ny karakter, og denne gangen ville jeg utforske utpost-bygging og den delen av spillet, og melee combat. Men kom meg bare noen timer inn i det, før jeg egentlig gikk litt lei. Siden har spillet stått ubrukt. Jeg sier meg uenig i Bethesdas forsvar av spillets gjenspillbarhet. Jeg har allerede gjort plenty av det som skal til for å gå opp i level, som låser opp muligheten til å bygge utposter og utforske planeter effektivt. Lenke til kommentar
Vasco Da Lama Skrevet 19. desember 2023 Del Skrevet 19. desember 2023 Ga det en sjanse på xbox, men 30 fps er ikke godt nok for den type spill, dessverre. Opplevde for mange krasj til "desktop" også. Sa opp game pass og kjøpte bg3 i stedet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå