Mister t Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Hey dudes and dudettes! Jeg har en HP 920c og trenger blekk. Noen som vet hvor det er billigst? Burde ikke www.hardware.no ha det i prisguiden? Jeg tror www.blekkpatron.no er billig, men er de det? Og er det noen andre? Noen som har erfaringer med uorginale patroner? Fungerer de? Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) jeg bruker inkclub.com http://www.inkclub.com/index.asp?ctryno=578&langno=47 Som ny kunde får du en gratis patron Edit: gratis patron gjelder vist kun EPSON og CANON printere. Endret 14. januar 2004 av EskimoBob Lenke til kommentar
Mister t Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 noen som har dårlig erfaringer med uorginalte patroner? Jeg har kjøpt en STOR patron på blekkpatron.no, som var på tilbud. Den er forøvrig uorginal, så vi får se hva den duger til. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Har lest om flere som har benyttet uorginale blekkpatroner. Og de har ofte vært plaget med at skriveren søler mye blekk da og trenger rensing ganske ofte. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Brukte uoriginalt blekk et par år uten noen som helst problemer, men nå i det siste har jeg merket at blekket har den uvane å størkne i dysene eller noe. Krever irriterende mye rensing. Lenke til kommentar
Strips Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Har sett samme problemet. Har i de tre siste månedene prøvd uorginalt blekk på 2 epson skrivere, 1 HP og en Lexmark. Den ene epson skrivere har virket perfekt men alle de andre har det vært problemer med. En patron størknet helt... etter en uke uten bruk prøvde til og med å rense med blå isopropanol uten hell. To andre må renses hver gang etter et par dager uten bruk. Nei... triste greier... Jeg kommer aldri igjen til og kjøpe uorginalt blekk. Lenke til kommentar
Mulle_1999 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Jeg har aldri hatt problemer ved bruk av uoriginalt blekk. Men nå fåes jo også originale patroner veldig billig. Bestilte senest idag fra Tonerweb.no Bruk rabattkode 107964! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå