Spillredaksjonen Skrevet 12. desember 2023 Del Skrevet 12. desember 2023 E3 legges ned Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 12. desember 2023 Del Skrevet 12. desember 2023 Var nok uunngåelig. Fra en utgivers ståsted er det liten vits å annonsere nye spill på en messe, og dermed drukne i mengden, fremfor å slippe en trailer på Youtube. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 12. desember 2023 Del Skrevet 12. desember 2023 Donkey Kong skrev (1 minutt siden): Var nok uunngåelig. Fra en utgivers ståsted er det liten vits å annonsere nye spill på en messe, og dermed drukne i mengden, fremfor å slippe en trailer på Youtube. Var nok det ja. Verden, med Internett, er mye mer sammenkoplet i dag. Også er det mye billigere for vært spillselskap og ha kun online presentasjoner, enten ferdig innspilt, eller live. Og man er det ikke bundet opp mot et slags tidsskjema heller. Lenke til kommentar
Joelsp3anuts Skrevet 12. desember 2023 Del Skrevet 12. desember 2023 Skål for E3. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 12. desember 2023 Del Skrevet 12. desember 2023 Joelsp3anuts skrev (1 time siden): Skål for E3. Lenke til kommentar
Kenso33 Skrevet 13. desember 2023 Del Skrevet 13. desember 2023 E3 var meget nice for oss forbrukere.. Et stort event i året som det gjaldt å følge med på. Spenningen var like stor hver gang. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 13. desember 2023 Del Skrevet 13. desember 2023 E3 var et spennende høydepunkt men alt har visst sin tid. Rip in peace ❤️ 1 Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 13. desember 2023 Del Skrevet 13. desember 2023 E3 var kultur og jeg husker at å besøke denne eventen sto høyt på ønskelista når jeg var ung. Men det ble mindre og mindre aktuelt da de la på mer og mer begrensninger på hva som skulle være lov og ikke, som f.eks cosplay. Lenke til kommentar
Heales Skrevet 24. desember 2023 Del Skrevet 24. desember 2023 E3 på sitt beste var magisk. Var der i perioden 1995 til 1999 og har så utrolig mange gode minner. Det aller største øyeblikket var å møte Richard Garriot som ga meg en demo av Ultima Online. E3 R.I.P. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå