Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Hvorfor snakkes det så lite om covid-plager som kan vise seg mange tiår etter gjennomgått infeksjon?


majer

Anbefalte innlegg

Grønnplante skrev (1 time siden):

Har ikke tatt en eneste vaksine her. Hadde korona en gang i 2022. Og kongen har hatt det tre ganger mener jeg. Første gang i 2020 eller 2021. 
Mener ikke at det skal være permanent nedstengelser nei men mer bevvistjet rundt det og snakkes mer om enn krigene konstant. Håper selvfølgelig at det blir fred fra krigskonfliktene snart og wn gang for alle

OK. Og jeg beklager om jeg var litt for krass; jeg er bare ganske uenig med deg i hvor viktig det er å fortsatt fokusere så mye på dette i media. Men også jeg tar hensyn til hvordan man skal te seg vedrørende å ikke utsette andre for luftvirus; det gjorde jeg før pandemien også. For eksempel unngår jeg alltid besøk som ikke er helt tvingende nødvendig om jeg er forkjølet f.eks. Eller har andre virus.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Tja gikk en tur på kirkegården Fredags kveld og der var det en ny rekke med graver mellom 2020-2024 aldersspennet var fra 1940-1971 de jeg stusset mest på var folk født i 1965 og 1971 har vi ikke ett godt helsevesen ? Synes ikke at 59 år og 53 år er så gammelt ? Fikk mine tanker om døde disse menneskene av viruset 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...