Gå til innhold

Kan brukere sende inn egne artikler?

Anbefalte innlegg

Kan brukere sende inn egne artikler/omtaler/nyheter/whatsoever? Hvis dette er tilfellet, hvor kan man sende disse?

Hvis dette ikke er tilfellet, så lurer jeg skrekkelig på hvorfor i all verden dere sier nei til noe slikt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har ikke hørt om noe slikt, og ærlig talt er jeg heller ikke interessert i det. Det vil i såfall bare være i de artiklene som er velskrevet, og ikke skriblet ned slik mange her i forumet skriver.

Det er jo en selvfølge at artiklene må være velskrevet, men hvis man må være ansatt i nettverket så må man jo "være villig til å ofre x antall timer i uken på å skrive artikler o.l", noe ikke så mange orker. Mange sitter nok på en idé til en artikkel eller to som de vil skrive, men som de ikke gidder å skrive fordi de må bli ansatt i nettverket for å kunne sende inn artikler.

Lenke til kommentar

For HW.no så vil man kanskje få gjennom velskrevede guider. For tester vil jeg anse det som svært lite sansynlig at man får gjennom noe uten å være medarbeider (for brukertester er har vi en egen kategori på forumet).

Hvis man har noen sære, men spennende, nyheter er det vel også mulig å få gjennom noe.

Hvis noen har et ønske om å skrive for noen av sidene, så er det vel like greit å bli en medarbeider. Det tar faktisk en del tid å lese gjennom saker til "freelancere" og avgjøre om det er passende for publissering eller ikke.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke hørt om noe slikt, og ærlig talt er jeg heller ikke interessert i det. Det vil i såfall bare være i de artiklene som er velskrevet, og ikke skriblet ned slik mange her i forumet skriver.

Selv synes jeg ikke det er så farlig hvis en artikkel er meget velskrevet eller ikke.. Det skal stå noe nyttig i han og hvordan det er sagt er ikke så farlig.. Det må komme fram hva den handler om osv. , men faktatingene kommer i første rekke.

Lenke til kommentar
Selv synes jeg ikke det er så farlig hvis en artikkel er meget velskrevet eller ikke.. Det skal stå noe nyttig i han og hvordan det er sagt er ikke så farlig.. Det må komme fram hva den handler om osv. , men faktatingene kommer i første rekke.

Når man er en så stor site som hardware.no så bør det redaksjonelle stoffet være velskrevet og med så lite skrive feil som mulig. Dette går mye på seriøsiteten på siden. Det er går jo på troverdigheten på hva som publiseres. Leser man en artikkel på vg.no som er dårlig formulert og med dårlig språk, så lurer jo man på om hvor vidt denne karen vet hva han driver med.

Lenke til kommentar

Dårlig rettskriving og dårlige formuleringer har selvsagt ingenting å gjøre på et seriøst nettsted. For å i det hele tatt bli tatt seriøst er det en forutsetning at man kan gjøre seg forstått også skriftlig. Det gjelder forsåvidt ikke bare her på hw.no, men også i resten av livet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...