Poelse Skrevet 9. desember 2023 Del Skrevet 9. desember 2023 (endret) Jeg har vurdert å kjøpe et skrivebrett til bruk ifbm studier. Har hørt mye skryt om remarkable, men synes disse ligger høyt i pris. Fins det noen andre alternativer som er rimelige, men som også fungerer greit? Har aldri prøvd å skrive på skrivebrett, men hvordan er det å skrive på ift et vanlig nettbrett og «penn»? noen som har et brukbart rimeligere skrivebrett, evt nettbrett å anbefale? Endret 9. desember 2023 av Poelse Lenke til kommentar
process Skrevet 9. desember 2023 Del Skrevet 9. desember 2023 Synes forøvrig remarkable 2 er et skuffende produkt, den ble aldri innarbeidet i arbeidsflyten min. Hadde elsket å kunne live-kommentere google docs, bruke tegne-verktøy og fortsette å skrive på dokumenter jeg har begynt på for hånd. Lenke til kommentar
process Skrevet 9. desember 2023 Del Skrevet 9. desember 2023 For å svare litt mer på det du spør om, det er ikke det samme som å skrive for hånd, og undo funksjonalitet trigger perfeksjonisme hos meg 😅 det kommer i veien for det kreative utløpet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå