magirus78 Skrevet 8. desember 2023 Del Skrevet 8. desember 2023 (endret) Tilbake i 2015 ble jo det kjent at det var planlagt en Varg Veum-Tv serie. Imidlertid ser det ut til at dette prosjektet nå er dødt da vi er kommet til slutten av 2023. Riktig nok har det vært en pandemi innimellom her, men som sagt, så har jeg det inntrykket av at dette prosjektet er dødt eller lagt på is siden det ikke er kommet noe ny informasjon her. Håper det er noen som vet noe om dette. Endret 8. desember 2023 av magirus78 Jeg har postet denne på feil sted. Skulle vært lagt under diskusjon for Tv-serier Lenke til kommentar
Nepa Skrevet 12. desember 2023 Del Skrevet 12. desember 2023 magirus78 skrev (På 8.12.2023 den 17.38): Imidlertid ser det ut til at dette prosjektet nå er dødt da vi er kommet til slutten av 2023. Dette kan være noe? https://cinenord.no/productions/veum-uk/ Lenke til kommentar
magirus78 Skrevet 12. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2023 Det var vel den gang snakk om en norsk serie hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå