sdfg Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Hei! Er nybegynner på området og har akkurat kjøpt en Sony PC-105 som virker ok! Vil i første omgang overføre opptatt video til PC for lagring på harddisk i påvente av at jeg får kjøpt DVD brenner. I programmet som følger med fra Sony (Image Transfer) kan jeg velge mellom to formater (Mpeg1 eller AVI) og fire kvaliteter (low, normal, high, highest quality). Lurer på om det er noen som kan fortelle meg hva slags kombinasjon jeg bør velge, eller eventuelt om jeg bør skaffe meg et helt annet overføringsprogram. Er veldig takknemlig for svar!!! Lenke til kommentar
D_A_N Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Hei! Du bør bruke avi og høyeste kvalitet når du skal overføre til data. Dette avgjør hvilken kvalitet du får på den ferdige dvd `en. Du burde også investere i ett mer avansert redigeringsprogram (f.eks Pinnacle Studio 8 eller nyere) Der kan du lage dvd om ønskelig, Også blir jo resultatet SÅÅ mye bedre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå