Spillredaksjonen Skrevet 8. desember 2023 Del Skrevet 8. desember 2023 Sega avslørte en haug med oppfølgerspill Lager nye innslag i blant annet Jet Set Radio, Golden Axe og Crazy Taxi. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 8. desember 2023 Del Skrevet 8. desember 2023 Håper de har kompetente utviklere bak disse nye prosjektene, for jeg syntes at dette var en utrolig kul annonsering. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. desember 2023 Del Skrevet 8. desember 2023 Eg har gode minner frå Golden Axe, men det skal meir til enn eit namn og kjent konsept for å utvikle eit bra spel. Originalen var mekanisk sett ganske enkel, men når dei no skal over i 3D så blir det hakket meir utfordrande. I ei tid der bla. From Software leverer knallbra på kampsystem blir det interessant å sjå om dei får det til. 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 8. desember 2023 Del Skrevet 8. desember 2023 Shinobi, Golden Axe og Streets of Rage er jo virkelig arvesølvet fra den gang Sega var en stor aktør. Jeg har mange gode minner med disse fra nittitallet. Håper de leverer så det suser. 1 Lenke til kommentar
pakjensen Skrevet 9. desember 2023 Del Skrevet 9. desember 2023 Husker når jeg spilte Crazy Taxi, fyrte opp spillet og trykte inn tilfeldig knapper og vipps hadde jeg tasta inn en cheat code som gjorde at jeg kjørte sykkel istedenfor bil, var litt artig siden det var helt tilfeldig. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå