Spillredaksjonen Skrevet 8. desember 2023 Del Skrevet 8. desember 2023 World of Goo får plutselig en oppfølger etter 15 år Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. desember 2023 Del Skrevet 8. desember 2023 Whaaaat!? 😁 Elskar World of Goo og har tenkt på det av og til sidan eg kjøpte det for 10-15 år sidan. Eit sjarmerande og fantastisk artig spel. Har drøymt om dette lenge. Eg har hatt nokre lydklipp frå World of Goo som meldingslyd på telefonen i årevis, så det er kanskje ein grunn til at eg tenker på spelet av og til. 1 1 Lenke til kommentar
John-B Skrevet 8. desember 2023 Del Skrevet 8. desember 2023 Herregud, er bare noen uker siden jeg fant frem dette spillet og tenkte over hvor ufattelig det var at det aldri fikk en oppfølger. Både musikk og gameplay var jo i absolutt verdensklasse. Lenke til kommentar
pakjensen Skrevet 8. desember 2023 Del Skrevet 8. desember 2023 Zeph skrev (12 timer siden): Whaaaat!? 😁 Elskar World of Goo og har tenkt på det av og til sidan eg kjøpte det for 10-15 år sidan. Eit sjarmerande og fantastisk artig spel. Har drøymt om dette lenge. Eg har hatt nokre lydklipp frå World of Goo som meldingslyd på telefonen i årevis, så det er kanskje ein grunn til at eg tenker på spelet av og til. Da er det flott at det kommer en oppfølger, enjoy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå