FruK79 Skrevet 7. desember 2023 Del Skrevet 7. desember 2023 (endret) Hei! Min datter ønsker seg disse til jul: https://www.power.no/gaming/pc-og-tilbehoer/gaming-headset/razer-kraken-bt-kitty-quartz-gaminghodetelefoner/p-1142312/ Å kunne voice'e med andre er vel så viktig som katteørene. 😆 Som mange av dere vet er Bluetooth og Nintendo Switch helt på tur når det gjelder innlyd/voice/mikrofon. (Bluetooth mikrofon kan ikke benyttes med Switch, man kan kun høre andre.) 1. Vil det fungere å kable Razer Kraken til Nintendo Switch med en adapter? Adapteren må være USB - Aux da NSwitch kun har Aux-inngang (undocked), eller vil utlyd/mikrofon blir borte da? (Kabel fastmontert på headset -> USB koblet i adapter -> Adapter med USB som ta overfører til AUX.) 2. Dersom jeg kjøper et trådløst headset; Kan jeg bytte hele (lade)kabelen som medfølger til en USB-C (som er i headsetet) -> Aux (som ta vil være i switchen.) Endret 7. desember 2023 av FruK79 Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 7. desember 2023 Del Skrevet 7. desember 2023 Det ser ikke ut som om du kan bruke disse med noe annet enn bluetooth Lenke til kommentar
FruK79 Skrevet 7. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2023 (endret) Chris93 skrev (3 minutter siden): Det ser ikke ut som om du kan bruke disse med noe annet enn bluetooth Åh... jeg leste USB-tilkobling og tok det for god fisk. Men eksempelvis disse: https://www.power.no/gaming/pc-og-tilbehoer/gaming-headset/razer-kraken-kitty-v2-gaming-headset-quartz/p-2297001/ Hadde man kunnet benyttet en adapter her, eller blir utlyden borte da? Endret 7. desember 2023 av FruK79 Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 7. desember 2023 Del Skrevet 7. desember 2023 Jeg leste spesifikasjonene på Razers nettsider og der stod det ingenting om USB, så det er Power som slurver. Jeg har ærlig talt ingen erfaring med slike adaptere, men jeg vil tro det finnes 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå