Trippelure Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar N-4K0 skrev (17 timer siden): 84% og nettopp ladet. Sånn til info har jeg lest at det anbefales å holde batteriet på mellom 40% og 80% for å best bevare levetiden. 46% Jeg leste mellom 20%-80%, men det er et par år siden jeg leste det da og utviklingen går jo så fort for tiden. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar N-4K0 skrev (22 timer siden): 84% og nettopp ladet. Sånn til info har jeg lest at det anbefales å holde batteriet på mellom 40% og 80% for å best bevare levetiden. Jeg har hørt at man skal tappe mobilen helt tom for strøm, for at den skal holde lenge. Forresten mobiltelefonen min nå på 54% batteri levetid. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (6 timer siden): Jeg har hørt at man skal tappe mobilen helt tom for strøm, for at den skal holde lenge. Det var vel sånn med eldre telefoner, men smarttelefoner bør man visstnok holde på mellom 40-80% for at batteriet skal holde lengst mulig. 52% her nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Er på ladding nå, 42%. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Trenger og ladde mobilen min igjen snart. Den er nå på 17% batteri levetid. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar 100% nå etter lading. Holder den så oftest mellom 50 og 100%. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar (endret) 96% Endret 12. januar av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar 97%, glemte den på lading så den ble fulladet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå