Phoenix-Hawk Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Har spilt FFTA på gba SP en stund nå, bra å spille når man er langt unna data å slikt Jeg er ganske god og har tatt sånn ca 220 brett av 300. Lurer på om det er andre folk som er veldig gode i FFTA. Åssen taktiker bruker dere når dere spiller? bruker dere bare folk som bare kan "brute strength" eller bruker dere dissa andre folka som f. eks Illusonist, archer, assasin, time mage o.s.v Hva synes dere om totemane?..totemane er jo bossene fra de andre FF spillene. (Jeg bruker totema konstant viss jeg har det ) Liker å høre hva andre ffta folk pleier å ha og sånt av raser og bra kombinasjoner. På min går jeg rundt med en Assasin(viear), Ninja(Marche,human), Paladin(Human), Sage(nu mou), Summoner(viera), Defender(bannga) dissa folka pleier jeg vel å gå rundt med, vel marche har den høyeste levelen på 38 og de andre er nedover til level 32. Jeg bruker litt for mye brute force for tiden men det virker Endret 14. januar 2004 av Phoenix-Hawk Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Hehe... brute force er bra det men det er fint å ha magi ala få alle til å sove osv! Og blue mage er genial hvis man tar f.eks. og trener den opp som en paladin.. (sehr gut attack) Bruker ofte: -En gunner (trenes opp som mog knight for å få brukbar attack) med Mog Knight ability som support skills -En paladin/fighter med equipment som gir større bevegelsesområde med double sword (selvfølgelig), med fighter/paladin moveset som support -En blue mage trent opp som fighter, med mange monster techs, concentrate (fra archer) og damage<mp. Support skill: Fighter/paladin (eller hunter for ultimaen) -En time mage med alle de bra time mage tinga (stop, quicken osv) med phantasm magic som support (illusionist). Trent opp som time mage. -En sage med alchemy som support skill ( genial kombo) - En assasin med sniper sec.skills ( dødelig ) RESERVE: ( i tilfelle lover osv forbyr meg å bruke en av de andre): -En defender/dragoon (bangaa) med weapon attk + og counter/ strike back eller noe sånt -En white/black mage med reflex (nu mou) og Full-Life/Auto-Life osv. Brukes mest som healer og for å eie undeads Totema brukes bare på vanskelige missions ( men jeg har begynt på nytt nå nettopp, etter hvert som man får runda det meste kommer jeg nok til å begynne å bruke det mer) Og det er vel det... Forresten! Første post på gamer.no forumet (trur jeg) Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Denne skal vel være under konsoll. FFTA er et genialt spill, har det selv, må bare sette meg ordentlig inn i det. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Dette spillet eier, og er et av de beste spillene som er kommet ut i sjangeren, ever! Kunne godt tenkt meg en ny Vandal Hearts også, men mer lik 1eren. 2eren ble for rar og anderledes.... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Vandal Heart, hva er det? Lenke til kommentar
Phoenix-Hawk Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 Må si jeg har lagt inn noen dager i FFTA Har vel spilt i over 73timer nå vel og det er for 216missions+battles... Jeg skal ta alle 300brettene da kan man få Cid Randel(tha masta judge, u know) Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Vandal Heart, hva er det? Vandal Heart er en spillserie fra Konami, som i likhet med FF Tactics, er taktiske RPG spill. Det første VH var meget bra med en utrolig flott fortalt story og nydelig musikk. Toeren var også veldig bra, men det ble litt for papir-sten-saks preget, da de prøvde på et nytt konsept i turbaserte systemet. I stedet for 1 turn om gangen flyttet både dataen og spilleren samtidig, så av og til når man skulle plassere seg inntil en fiende for å angripe flyttet fienden seg vekk.... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Er det lett å få tak i? Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Er det lett å få tak i? Tror de kan være litt vanskelige å få tak i. Begge er til Playstation (1), men ingen av spillene solgte særlig bra i Norge. Du kan jo alltids sjekke qxl eller noe.... Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 VH 1&2 er noe av det beste som er laget noensinne. Store deler av sommerferien min ble brukt på å spille disse spillene (De kom til Norge på sommeren begge gangene) Jeg er normalt motstander av manga og den japanske måten å lage spill på, men utstyrshysteriet i VH 1&2 er faktisk sinnsykt kuult, også det med å finne secrets på alle battle mapsene, for å få tilgang til enda kuulere våpen! FFTA tok litt tid men synes det er jævlig kuult nå! Tok tid å skjønne a-abilities og hvordan man fikk tilgang til de forskjellige jobbene osv (manualer kan de ikke lage...) Ogre tactics blei FOR mye taktikk. Det samme med FFT for PSX. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå