Spillredaksjonen Skrevet 4. desember 2023 Del Skrevet 4. desember 2023 Her er GTA 6-traileren – ble sluppet tidlig etter lekkasje Les hele saken på Gamer.no» 1 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. desember 2023 Del Skrevet 4. desember 2023 Buuu ikke 80 tallet. 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 4. desember 2023 Del Skrevet 4. desember 2023 Gunfreak skrev: Buuu ikke 80 tallet. Blir sikkert bra likevell ❤️ 1 Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 4. desember 2023 Del Skrevet 4. desember 2023 Gunfreak skrev: Buuu ikke 80 tallet. Hva får deg til å tro at det er 80-tallet? Moten ser da unektelig ut som 2000-tallet eller senere, og det virker som det er noe greier med sosiale media. Jeg så faktisk ikke en eneste ting som kunne peke på at dette er 80-tallet. Dog er jeg litt skuffet over animasjonene. Så litt uncanny valley ut. Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 5. desember 2023 Del Skrevet 5. desember 2023 Gringorilla skrev (14 minutter siden): Gunfreak skrev (41 minutter siden): Buuu ikke 80 tallet. Hva får deg til å tro at det er 80-tallet? Moten ser da unektelig ut som 2000-tallet eller senere, og det virker som det er noe greier med sosiale media. Jeg så faktisk ikke en eneste ting som kunne peke på at dette er 80-tallet. Dog er jeg litt skuffet over animasjonene. Så litt uncanny valley ut. Tenker han ville ha ett spill satt til 80 tallet, er forsåvidt enig selv. Men etter å ha sett traileren så kan jeg bare si, "Bring it on. My body is ready!" 2 Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 5. desember 2023 Del Skrevet 5. desember 2023 Duriello skrev: Gringorilla skrev (14 minutter siden): Gunfreak skrev (41 minutter siden): Buuu ikke 80 tallet. Hva får deg til å tro at det er 80-tallet? Moten ser da unektelig ut som 2000-tallet eller senere, og det virker som det er noe greier med sosiale media. Jeg så faktisk ikke en eneste ting som kunne peke på at dette er 80-tallet. Dog er jeg litt skuffet over animasjonene. Så litt uncanny valley ut. Tenker han ville ha ett spill satt til 80 tallet, er forsåvidt enig selv. Men etter å ha sett traileren så kan jeg bare si, "Bring it on. My body is ready!" Aha, da misforstod jeg. Trodde han buet FORDI det var 80-tallet. Men ser misforståelsen nå. 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. desember 2023 Del Skrevet 5. desember 2023 Ser dritbra ut! Synd å måtte vente i 1.5-2 år, men det var vel litt som forventet. Med tanke på at tidligere trailere til for eksempel GTA:V og RDR2 virkelig klarer å levere det de viser i traileren og mer så er jeg virkelig hypa på det de viser her. Grafikken har fått en god bump, og det virker som satiren er godt på plass. Herlige greier altså. 2 Lenke til kommentar
Sovna Skrevet 5. desember 2023 Del Skrevet 5. desember 2023 Er det biler eller damer som er greia med det spillet her? 🤔 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. desember 2023 Del Skrevet 5. desember 2023 Sovna skrev (2 minutter siden): Er det biler eller damer som er greia med det spillet her? 🤔 Biler, skyting og satire av samfunnet på alle kanter. Pluss en haug med side-aktiviteter. Synes traileren nailet stemningen og fokuset godt. Og faen så bra det ser ut 3 Lenke til kommentar
Sovna Skrevet 5. desember 2023 Del Skrevet 5. desember 2023 Comma Chameleon skrev (3 minutter siden): Biler, skyting og satire av samfunnet på alle kanter. Pluss en haug med side-aktiviteter. Synes traileren nailet stemningen og fokuset godt. Og faen så bra det ser ut Ja, det var virkelig helt vilt.. Hvis jeg noengang får spillet i hende så tror jeg at jeg starter med å utforske damene..😍🤠 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. desember 2023 Del Skrevet 5. desember 2023 Sovna skrev (Akkurat nå): Ja, det var virkelig helt vilt.. Hvis jeg noengang får spillet i hende så tror jeg at jeg starter med å utforske damene..😍🤠 GTA og strippeklubber er en kjent kombo ja 😂. Jeg bare håper de har klart å levere online COOP i story mode. Det at det er to stk hovedroller tyder jo enten på at man velger en av de fast, bytter jevnlig slik som i GTA:V eller at man kan spille med noen andre. Med tanke på hvor mye de har klart å få til med heists og slikt i GTA Online der man er 4stk + en lobby så har jeg faktisk troa på at de klarer å levere en COOP story mode også. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. desember 2023 Del Skrevet 5. desember 2023 https://www.businesswire.com/news/home/20231204993583/en/Rockstar-Games-Announces-Grand-Theft-Auto-VI-Coming-2025 Sitat -Rockstar Games®, a publishing label of Take-Two Interactive Software, Inc. (NASDAQ: TTWO), is proud to announce that Grand Theft Auto VI is coming to PlayStation® 5 computer entertainment systems and Xbox Series X|S games and entertainment systems in 2025. Ser ut som det blir som sist, konsoll først og så PC. Ikke bare blir det doppel-dipping på meg, men da må jeg kjøpe en PS5 igjen gitt. Får håpe prisene har sunket litt fram til launch. Kanskje man får tak i en bundle eller finne en billig brukt en. Lenke til kommentar
Soles Skrevet 5. desember 2023 Del Skrevet 5. desember 2023 Vente 1 til 2 år for release til konsoll, er litt vell lenge spør du meg. Hvis det kommer først ut til konsoller, kan vi legge på 3 år til PC minst. Så blir det runde to med Sharkcards. *gjesp* Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 5. desember 2023 Del Skrevet 5. desember 2023 Jeg rekker kanskje å spille gjennom femmern til dette kommer 🤞 1 Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 5. desember 2023 Del Skrevet 5. desember 2023 2 ting: Håper det kommer til PC ikke så altfor lenge etter det kommer til konsoll denne gangen og håper de ikke går amok med drm. 3 Lenke til kommentar
aquaplex Skrevet 5. desember 2023 Del Skrevet 5. desember 2023 Kjenner jeg har lyst å bli lagt i kunstig koma frem til 2025, for dette blir lenge å vente. 1 1 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 5. desember 2023 Del Skrevet 5. desember 2023 PC-versjonen kommer vel med tid og stunder. Kanskje 2027. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå