Robnord Skrevet 4. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2023 (endret) Har en knirk/knark lyd i rattet ved svinging. Hva er dette? Se video đŠ IMG_1210.mov Endret 4. desember 2023 av Robnord Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 4. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2023 HÞres ut som en tÞrr foring ett eller annet sted pÄ rattstammen. Er bilen ute av garanti sÄ ville jeg bare fulgt rattstammen og smurt med litt sÄnn der den er hengt opp https://www.biltema.no/bilpleie/smoremiddel/fett/smoremiddel-med-ptfe-400-ml-2000044476  1 Lenke til kommentar
Robnord Skrevet 4. desember 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. desember 2023 Stemmer nok! FeilsĂžkte meg ned til nedre foring pĂ„ rattstammen (rett bak bremsepedal), mĂ„ av med ett deksel Ă„ smĂžre opp imorgen, regner med det ordner seg da đ  Blir det for tynt med WD-40? Det har jeg liggende hvertfall.. 1 Lenke til kommentar
MaskinfĂžrer Skrevet 5. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2023 HĂžres det ut som en seng som noen har seg i sĂ„ er det en bĂŠrearmsforing đ Lenke til kommentar
MaskinfĂžrer Skrevet 5. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2023 Robnord skrev (PĂ„ 4.12.2023 den 5:47 PM): Stemmer nok! FeilsĂžkte meg ned til nedre foring pĂ„ rattstammen (rett bak bremsepedal), mĂ„ av med ett deksel Ă„ smĂžre opp imorgen, regner med det ordner seg da đ  Blir det for tynt med WD-40? Det har jeg liggende hvertfall.. Silikonspray funker fjell pĂ„ tĂžrre foringer đ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ