Gå til innhold

Nå er jeg lei!

Anbefalte innlegg

:mad: Har et problem som jeg begynner og bli lei av.Pc slår seg av helt av seg selv,får så og starte opp igjen.Av og til kommer det frem en melding om at det er innstalert ny cpu.Pc slår seg av selv om den ikke blir presset.Har kjørt noen testprogrammer hvor pc har fungert utmerkt,men har så slått seg av litt senere.Ser på et overvåkningsprogram for pc at temp og volten er helt normalt i det øyeblikket den har slått seg av.Har også fått nytt hovedkort men det hjalp ikke.

Kjører 2 S-ata harddisker i raid,p4 2.6,1gb minne,Asus p4p800 hovedkort.

Håper noen har noen tips,begynner og bli ganske fustrert. :no::no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde lignende problem, men maskinen restartet, eller bare fryste helt.. Uansett førte det til en reb00t ( ufrivillig ) Jeg hadde da vært litt uforsiktig med experTools, ga på litt mye på hertz`en.. Eneste løsning var for meg og kjøpe nytt skjermkort. Det er en kjipern situasjon, selvforskyldt og flaut, men sånt skjer.. :)

Får håpe det ordner seg for deg, ved å skru maskinen fra hverandre.. Selv om varmen ikke er problemet, fjern gammal goop og legg på ny. Har hatt dette problemet også :roll:

Lenke til kommentar

hei. Har slete med det samme jeg. Prøvde å prøvde med ting, men ingen ting virka. ettervert så ble jeg så lei, at jeg sente hele driten til rep. Da fant de ut av at cpu hadde problemer. Di testa en annen cpu. å den funka helt greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...