Spillredaksjonen Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Se den første traileren for Fallout-serien Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Jeg er hyped. Men ingen Deathclaw i traileren. 2 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Håper de beholder atmosfæren fra spillene og ikke lager det til noe billig jump-scare serie 2 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 bshagen skrev (4 minutter siden): Håper de beholder atmosfæren fra spillene og ikke lager det til noe billig jump-scare serie Jeg ble litt betrygget av musikkvalget. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Psykake skrev (1 minutt siden): Jeg ble litt betrygget av musikkvalget. Absolutt, ble neste litt nostalgisk her jeg sitter 🥰 2 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Musikken og stemningen, dette må bare bli bra.. 1 Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Blir spennende om de klarer brasene og holder kvaliteten oppe ja. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Så morsomt ut 1 Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 3. desember 2023 Del Skrevet 3. desember 2023 For få til dette må, i det minste, den mørke humoren være på plass. Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 3. desember 2023 Del Skrevet 3. desember 2023 Dette ser helt fantastisk ut. Veldig kjekt å se alle analysene som dukker opp på youtube også, hvor de knytter alle elementene til de nye og eldre spillene. Lenke til kommentar
Mookie Skrevet 3. desember 2023 Del Skrevet 3. desember 2023 Gleder meg til å se Pip Boy'en og interfacet der på film. Elsker måten usa's 50 talls design er sci -fi fisert. Tror dette vil skape ny interesse for Fallout universet. Med et bra oppfølgerspill samt effekter vil nok dette åpne øynene til en ny generasjon. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. desember 2023 Del Skrevet 3. desember 2023 Hadde vært kult med et Fallout spill som ikke så rævva ut Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 3. desember 2023 Del Skrevet 3. desember 2023 Håper dette her kan få fart på et Fallout 5 , med mindre basebygging og heller lagt vekt på utforske og overlevelse , altså tilbake til røttene . 2 Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 3. desember 2023 Del Skrevet 3. desember 2023 Ser veldig middelmådig ut 🤷♂️ Lenke til kommentar
pakjensen Skrevet 3. desember 2023 Del Skrevet 3. desember 2023 Fleskelars skrev (44 minutter siden): Håper dette her kan få fart på et Fallout 5 , med mindre basebygging og heller lagt vekt på utforske og overlevelse , altså tilbake til røttene . Har lyst på Fallout 5 eller Fallout: New Vegas remake også håper jeg neste det neste spillet blir laget av Obsidian nå som Microsoft eier både Obsidian og Bethesda. Men blir glad for et nytt spill uansett og jeg håper også det blir uten bygging. 1 Lenke til kommentar
Crooked Cracker Skrevet 3. desember 2023 Del Skrevet 3. desember 2023 Linoran85 skrev (11 timer siden): For få til dette må, i det minste, den mørke humoren være på plass. I tillegg til interessante nok karakter samt en brukbar historie, om de får til dette blir jeg vel overrasket i positiv forstand ettersom det å adaptere spill til serie har vist seg å være en tøff nøtt å knekke. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. desember 2023 Del Skrevet 3. desember 2023 Håpar dei får det til å fungere for alle oss som ikkje har spelt Fallout. Ut får traileren så er det nok mykje forskjellig serien skal innom i første sesong. Resultatet er ofte at ein ikkje heng heilt med i svingane eller at dei har med element frå spela som ein spelar forstår, men ikkje dei som er ny til konseptet. The Witcher sleit med akkurat det der. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. desember 2023 Del Skrevet 3. desember 2023 Fleskelars skrev (3 timer siden): Håper dette her kan få fart på et Fallout 5 , med mindre basebygging og heller lagt vekt på utforske og overlevelse , altså tilbake til røttene . Tilbake til røttene? Da vil du at det skal være isometrisk også, da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå