Gå til innhold

Formel 1 - 2024


Hvilket Team holder du med i 2024 sesongen?  

74 stemmer

  1. 1. Hvilket Team holder du med i 2024 sesongen?

    • Alpine
      0
    • Aston Martin
      7
    • Ferrari
      17
    • Haas
      5
    • Stake Sauber
      3
    • McLaren
      21
    • Mercedes-AMG
      6
    • Racing Bulls
      1
    • Red Bull Racing
      14
    • Williams Racing
      0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Sargaent ute og en jeg aldri har hørt om skal erstatte han. Nå er alle mulige dører lukket for Mick. Han burde jo egentlig klart og få seg ett sete i Alpine siden han kjører for de. Mercedes er litt nok litt for høyt nivå for han, men de har jo ofte samarbeidet med Williams. 

Lenke til kommentar

Endelig noen i Williams som hadde baller nok til å sparke ut Logan, han må jo ha skapt kolossale ekstrakostnader og cost cap med all kræsjinga si eller DNF pga motorproblemer utløst av førerfeil.

Mick er ikke god nok, han klarte nesten ingenting sist han var i F1-løpet, Colapinto er en "rising star" i F2, så et løp han vant for en stund siden. Han har også vært del av Williams' driver academy siden januar 2023, så det er ikke helt ut av ingenting at han blir valgt nå.

Mick kan ikke bare automatisk få en plass på et lag fordi faren hans var en legende. Vi får se hvordan det går, Franco har bare 9 løp å vise seg frem på, overgangen fra F2 til F1 er stor, og de fleste rookies trenger et par sesonger for å begynne å få ting inn i muskelminnet. Logan har fått prøve lenge nok uten et eneste poeng, på tide å vike og gi topplønna si til noen andre.

F1-bilene har så mye innstillinger på rattet som kan gjøres på sekundet, de passer ikke bare på å bremse i rett tid, men også ørten andre setup-instillinger mens de kjører. Det tar nok tid å få hodet rundt alt det der i tillegg til å kjøre fortest mulig rundt 20+ forskjellige baner. All reisingen nesten hele året tar nok også på, med forskjellige tidssoner hele tiden.

image.png.ad79931fd8404823feea6ec516f6e76d.png

Video som forklarer litt mere rundt sparkingen og info om Franco:

https://www.youtube.com/watch?v=GvMXeejbr6U

 

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Problemet med å dømme Mick basert på de 2 årene han hadde i Haas var jo at han var i den dårligste bilen på gridden med STOR margin, så det eneste en kan si med sikkerhet er jo at han knuste Mazepin og at han var konkuransedyktig med Magnussen mot slutten av 2022 sesongen. 

Lenke til kommentar

Problemet med Mick er vel at han, som Logan, kræsjet for mye. Hvorfor bytte ut en crash-happy fyr med en annen? Jeg likte Mick, men jeg er også bevisst på at jeg har gitt han mye slack for å være en Schumacher. Uten det navnet hadde jeg nok ikke vært glad om han kom tilbake.

Aldri hørt om Colapinto før (jeg ser ikke på F2/F3 osv), men gøy å få prøvd noen nye nå selv om det bare er noen få løp.

Lenke til kommentar

Toto sier i et intervju nå at han bestemte seg for Antonelli 5 minutter etter at Lewis annonserte overgang til Ferrari.

Han hadde Max i tankene mtp alt som skjedde i Red Bull, og de prøvde å få Max over, men Kimi var førstepri hele tiden når han var uaktuell. Og han går godt sammen med George også.

Tenk å være 18 år gammel og bli slengt inn i en av toppbilene i F1.

Endret av Bytex
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Noe andre som er lei denne Mclaren dominansen? (:p). Om Norris klarer å holde hodet kaldt, ikke roter til starten og Mclaren ikke roter til strategien så har de en kjempemulighet til å gjøre ett reelt innhogg i mesterskap ledelsen til Max, for Red Bull virker ikke til å ikke være noen sted denne helgen. 

Endret av Evil-Duck
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Cooldown room uten Verstappen, Hamilton eller Alonso er kjedlige greier, alle andre er for høflige, når de viste replayen av Piastri som kom seg forbi Norris ble det bare stille. Sikkert noe preget av den enorme skuffelsen til mclaren gutta men ja. Uansett ett fantastisk bra løp, herlig å se Charles ta førsteplass, så utrolig mye følelser når han krysset mållinjen, dette er hva som gjør formel 1 helt spesielt :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...