Gå til innhold

Formel 1 - 2024


Hvilket Team holder du med i 2024 sesongen?  

73 stemmer

  1. 1. Hvilket Team holder du med i 2024 sesongen?

    • Alpine
      0
    • Aston Martin
      7
    • Ferrari
      16
    • Haas
      5
    • Stake Sauber
      3
    • McLaren
      21
    • Mercedes-AMG
      6
    • Racing Bulls
      1
    • Red Bull Racing
      14
    • Williams Racing
      0


Anbefalte innlegg

At han ikkje har nivået inne for F1 akkurat no kan eg være enig med, men eg trur først of fremst at det er ein mental greie enn at han har mista grepet.

Han har tross alt 4 podium denne sesongen også. Desverre har det jo vore ein trend dei siste sesongene at han starter veldig bra og så faller av utover sesongen.

Eg synest for min del det er merkelig at Red Bull ikkje hogg tak i Sainz når han blei tilgengelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dragavon skrev (1 time siden):

Eg synest for min del det er merkelig at Red Bull ikkje hogg tak i Sainz når han blei tilgengelig.

Dettte synes jeg er merkelig også. Hvorfor ikke flere team faktisk har stått på hodet for å hyre han..

Hva vet man egentlig om Sainz sitt nivå? Eller er det slik at også Lecler har mistet det noe? Sainz har jo matchet Lecler i lang tid, og det er nettopp den mannen som er blitt champion lovprist siden tidenes morgen.

Jeg tror Sainz lett kunnet matchet ut Russel i Mercedes også.. Hvorfor er han ikke der? Eller har Sainz fått langt flere tilbud enn hva vi aner? Han har bare bestemt dette selv. Eller flasketuten peker på..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Dragavon skrev (På 2.8.2024 den 3:12 PM):

At han ikkje har nivået inne for F1 akkurat no kan eg være enig med, men eg trur først of fremst at det er ein mental greie enn at han har mista grepet.

Han har tross alt 4 podium denne sesongen også. Desverre har det jo vore ein trend dei siste sesongene at han starter veldig bra og så faller av utover sesongen.

Eg synest for min del det er merkelig at Red Bull ikkje hogg tak i Sainz når han blei tilgengelig.

Han har ikke hatt nivået til F1 noen gang. Knapt prestert i juniorklassene. Var litt moro den gangen han kjøre for Sauber i par med Kamui, men ellers syns jeg det har vært andre som heller skulle fått sjansen. Men nå er det slik at pengene styrer og med Carlos Slim i ryggen, så skjønner jeg godt at de mindre teamene har signert fyren. 

Lenke til kommentar
untouch4ble skrev (33 minutter siden):

Han har ikke hatt nivået til F1 noen gang.

Underlig påstand når han ligger 15 poeng Charles LeClerc i årets sesong, og endte forrige sesong 6 poeng bak Charles til tross for en DNS i Qatar pga. en teknisk feil på bilen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Checo hadde nesten konstante podiums i fjor, og starta denne sesongen bra også..har bare falt av litt i det siste halvåret. Man kan ikke bare glemme alt han har gjort før fordi det går trått nå om dagen..sikkert mye mentalt også. Ikke "in the zone". Han har også vært med veldig lenge, så har mye god erfaring å gi til teamet også.

Det virker som etter at Drive to Survive tok av på Netflix har folk begynt å tilbe enkelte førere og "hate" andre førere, pga det falske dramaet de lagde i episodene. Litt som å få en horde med skrålende fotballfans inn i F1-huset vårt helt plutselig.

Denne sesongen begynte endelig Mclaren og Ferrari og blande seg i toppen også, og nå er Merc'ene blitt tunet godt også endelig. Det var en utrolig tabbe at bilen til Russell veide 1,5kg for lite fra start, den sitter nok dypt inne hos George å godta nå. Hele premieseremonien og i post-race intervjuene trodde han at han hadde vunnet.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev (På 1.8.2024 den 12:22 PM):

Kan hende de tjener mer på Checo ut året enn det de taper på å gå fra første til andre i constructors championship. Pluss at det er jo en sjanse Checo skjerper seg nok til at de akkurat klarer constructors også.

En plass ned gir mer tid i vindtunellen også. 

 

Lenke til kommentar
Gavekort skrev (7 timer siden):

Underlig påstand når han ligger 15 poeng Charles LeClerc i årets sesong, og endte forrige sesong 6 poeng bak Charles til tross for en DNS i Qatar pga. en teknisk feil på bilen.

46 poeng bak Leclerc og 146 bak han som har samme bil hittil i år. Fjorårets RB var kanskje den mest dominerende bilen på lenge, likevel endte han opp nesten 300 poeng bak sin lagkamerat. Usikker på om du mener Charles Leclerc fordi poengene og informasjonen du oppgir stemmer ikke hodet mitt? 🤪 Å sammenligne førere på tvers av lag er fryktelig vanskelig, man blir alltid sammenlignet med de som har samme bilen og her er ikke Checo i nærheten en gang. Hva var tallet igjen? 10 vs 70 i løp eller noe sånt i kampen mot Verstappen siden 2021

Endret av untouch4ble
Lenke til kommentar
untouch4ble skrev (21 timer siden):

46 poeng bak Leclerc og 146 bak han som har samme bil hittil i år. Fjorårets RB var kanskje den mest dominerende bilen på lenge, likevel endte han opp nesten 300 poeng bak sin lagkamerat. Usikker på om du mener Charles Leclerc fordi poengene og informasjonen du oppgir stemmer ikke hodet mitt? 🤪 Å sammenligne førere på tvers av lag er fryktelig vanskelig, man blir alltid sammenlignet med de som har samme bilen og her er ikke Checo i nærheten en gang. Hva var tallet igjen? 10 vs 70 i løp eller noe sånt i kampen mot Verstappen siden 2021

Det er noen som snakker om Checo og noen som snakker om Sainz litt om kvarandre her, uten at dei er klare på kven dei snakker om 😇

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...