Gå til innhold

Formel 1 - 2024


Hvilket Team holder du med i 2024 sesongen?  

73 stemmer

  1. 1. Hvilket Team holder du med i 2024 sesongen?

    • Alpine
      0
    • Aston Martin
      7
    • Ferrari
      16
    • Haas
      5
    • Stake Sauber
      3
    • McLaren
      21
    • Mercedes-AMG
      6
    • Racing Bulls
      1
    • Red Bull Racing
      14
    • Williams Racing
      0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bytex skrev (12 timer siden):

Det var forresten herlig å se Lewis endelig vinne igjen på hjemmebane, jeg satt ytterst på stolen og klappa og hoppa de siste to rundene av Silverstone. Den var fortjent.

Hadde hvert løp vært som dette måtte jeg fått nye nerver etter en sesong. Herregud så spennende det var. 

Lenke til kommentar
Jarmo skrev (1 time siden):

Kan være et bilde av 3 personer og tekst

Fyren er jo drit god på reklame. Håper han får seg ett år til i F1 med en god bil. Han kunne faktisk være en god erstatter for Perez. Hamilton har sagt at han er den beste lagkameraten han har hatt.

 

Jarmo skrev (27 minutter siden):

Kan være et bilde av 6 personer, bil og tekst

Håper heller de samarbeider med Cadillac, med egen motor. Toyota kunne lagd sitt eget lag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
uname -i skrev (På 11.7.2024 den 9:55 AM):

Husker skuffelsen "Ford vs Ferrari". Ikke bare var det totalt B-film i skuespill og handling, men racing-realismen var også på linje med Flåklypa. 

Ford vs Ferrari er, etter mitt skjønn, en bra og velgjort film. Blant de bedre racingfilmene i moderne tid. Men så må en også huske at det er en film, og ikke en dokumentar.

Derimot så viker denne filmen med Brad Pitt til å bli en dårlig kopi av "Driven".

Lenke til kommentar
Jarmo skrev (På 12.7.2024 den 11:58 AM):

Kan være et bilde av 6 personer, bil og tekst

Dette dreier seg vel først o fremst om en slags sponsoravtale? Og når det gjelder Toyota, så er de det mest mislykkede teamet i F1 historien - sett til ressurser. 

Ser ellers at Ralf Schumacher har nå stått frem som homofil. Men det at Ralf er rompis, har vært en dårlig bevart hemmelighet i alle år. Den brittiske modellen Katie Price (Jordan) uttalte allerede på slutten av 90-tallet at Ralf egentlig var homofil.

Lenke til kommentar

Syns Ford vs Ferrari var en ganske bra film. Ikke direkte historisk korrekt, men holder seg fint innenfor. Bilene er sexy og kameraføringa er velgjort, Christian Bale eier filmen og ikke minst lyddesignet er helt rått. Den ble nominert for Oscar på lyden og jeg syntes det var rart at den ikke fikk flere nominasjoner. Hjemme skrur jeg opp litt ekstra på filmer som dette.

Ellers vil jeg anbefale Senna for de som ikke har sett den samt Grand Prix fra 1966. Man kan trekke mange paralleller mellom Grand Pris 66 og F1 filmen, og er filmer alle racing fans bør se.

Endret av Auto Asmodeus
Lenke til kommentar

Ikke så overaskende, men all ære til Kmag for han har virkelig vært en teamplayer denne sesongen for å maksimere poengene til Haas og hjulpet lagkameraten sin mye, han kan kanskje bli plukket opp av Williams eller Alpine men det er vel lite sannsynlig, og håper jo på at noen nye yngre førere kan få sjansen nå. Kanskje Kmag kan få en renesans i Indycar?  

Lenke til kommentar
Sjørøver skrev (2 minutter siden):

Han skulle kjøre en serie i USA i 22, men husker ikke hva det var. 

Han skulle kjøre WEC (World Endurance Championship) for Peugeot i 2022 før han fikk en telefon fra selveste Günther Steiner som ville ha han tilbake i Formel 1 :)

Lenke til kommentar
Sjørøver skrev (22 minutter siden):

Han skulle kjøre en serie i USA i 22, men husker ikke hva det var. 

Han kjørte IMSA (samt et løp i Indycar) i 2021, og skulle etter planen ha kjørt WEC året etter.

Ikke uventet at Haas viser døra til Magnussen. Derimot så er det litt overraskende at de velger og erstatte ham med Ocon, som jo er den største idioten på gridden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...