Gå til innhold

Formel 1 - 2024


Hvilket Team holder du med i 2024 sesongen?  

67 stemmer

  1. 1. Hvilket Team holder du med i 2024 sesongen?

    • Alpine
      0
    • Aston Martin
      6
    • Ferrari
      15
    • Haas
      5
    • Stake Sauber
      2
    • McLaren
      19
    • Mercedes-AMG
      6
    • Racing Bulls
      1
    • Red Bull Racing
      13
    • Williams Racing
      0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
5 minutes ago, MartinF said:

Max kan gjøre hva han vil tydeligvis, uten straff..

Jepp. Gjør noen andre det samme som ham, får de alltid straff.

Edit: Wow. Han fikk faktisk 10 sekunders straff. Men det skulle bare mangle slik han oppførte seg på banen.

Endret av Ratleto
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Evil-Duck skrev (Akkurat nå):

Om dette ikke var ett bra løp for deg så tror jeg du setter listen litt for høyt. 

Hvor var spenningen her frem til Red Bull fucket opp pitstopen til Max som gjorde at Lando kom i posisjon til å fighte? Max hadde 1.5 sekund inn på andre runde og hadde full kontroll fra start av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Oppførselen til Verstappen er så typisk personer med narcissistisk personlighetsforstyrrelse.

-Klager og syter når andre gjør det samme som han alltid gjør (f.eks. dive bombing), noe som er veldig vanlig for narcissister (regler gjelder ikke meg, bare alle andre)
-Flytter seg stadig vekk under bremsing, og forårsaker kollisjonen med Norris
-Like etter, så flytter Verstappen seg, med punktering, slik at Norris presses ut på gresset, og hindrer Norris fra å komme seg fordi, selv om han kjører MYE saktere enn alle andre rundt seg pga punktering
-Mener at begge er like skyldige (i intervju like etter løpet). Dette er det nærmeste en narcissist klarer å ta på seg skyld.

Er det noe rart jeg ikke liker Verstappen? Nei.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Ratleto skrev (4 minutter siden):

Oppførselen til Verstappen er så typisk personer med narcissistisk personlighetsforstyrrelse.

-Like etter, så flytter Verstappen seg, med punktering, slik at Norris presses ut på gresset, og hindrer Norris fra å komme seg fordi, selv om han kjører MYE saktere enn alle andre rundt seg pga punktering
 

Håpløst av Max og enig i de andre punktene, men hva mener du han skal gjøre? Bli liggende i racing linja med punktert dekk?

Lenke til kommentar
Ratleto skrev (9 minutter siden):

Oppførselen til Verstappen er så typisk personer med narcissistisk personlighetsforstyrrelse.

-Klager og syter når andre gjør det samme som han alltid gjør (f.eks. dive bombing), noe som er veldig vanlig for narcissister (regler gjelder ikke meg, bare alle andre)
-Flytter seg stadig vekk under bremsing, og forårsaker kollisjonen med Norris
-Like etter, så flytter Verstappen seg, med punktering, slik at Norris presses ut på gresset, og hindrer Norris fra å komme seg fordi, selv om han kjører MYE saktere enn alle andre rundt seg pga punktering
-Mener at begge er like skyldige (i intervju like etter løpet). Dette er det nærmeste en narcissist klarer å ta på seg skyld.

Er det noe rart jeg ikke liker Verstappen? Nei.

Gud hjelpe meg, dette må være direkte usunt for deg, tenk på blodtrykket 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
3 minutes ago, Evil-Duck said:

Gud hjelpe meg, dette må være direkte usunt for deg, tenk på blodtrykket 😅

Med over 20 års (16 av dem som samboer) erfaring med en narcissist, så blir jeg kanskje trigget litt. 🙄😄

Men jeg ser jo at de på etter-race-showet på F1TV er helt enig med meg. Verstappen kjører skittent med en gang blir utfordret.

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar
Ratleto skrev (Akkurat nå):

De i studio i Viasat (i Norge), mente visst at det var helt OK oppførsel og kjøring av Verstappen. Hjelpe meg...

De bør se analysene på F1 TV. Om Max punkterte allerede ved første kontakt så kan han ha mistet kontroll over bilen allerede der. Andre kontakt var drepen for begge to. Vi får vente et par dager så vet vi mer..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
20 minutes ago, Jarmo said:

De bør se analysene på F1 TV. Om Max punkterte allerede ved første kontakt så kan han ha mistet kontroll over bilen allerede der. Andre kontakt var drepen for begge to. Vi får vente et par dager så vet vi mer..

Jeg så F1TV sitt after-show. Jeg begynte å se Viasat sitt after-show, men gadd bare ikke se mer etter kort tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ratleto skrev (21 minutter siden):

Jeg så F1TV sitt after-show. Jeg begynte å se Viasat sitt after-show, men gadd bare ikke se mer etter kort tid.

Har hatt F1-TV i flere år og bytter ikke over til Viasat(har sett noen ganger hos venner)

Alle 6 enheter er i bruk, billig sånt sett om man ønsker å dele med flere(fritt å dele, max 6 stk samtidig) Sletter man en enhet så er den ledig for andre med en gang.(My account-devices)

Har selv på 3 tv-er og 1 bærbar PC. (har alltid en 4K Chromecast med meg på tur) Bare koble til på hoteller og hytter osv..

Endret av Jarmo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...