Gå til innhold

Formel 1 - 2024


Hvilket Team holder du med i 2024 sesongen?  

74 stemmer

  1. 1. Hvilket Team holder du med i 2024 sesongen?

    • Alpine
      0
    • Aston Martin
      7
    • Ferrari
      17
    • Haas
      5
    • Stake Sauber
      3
    • McLaren
      21
    • Mercedes-AMG
      6
    • Racing Bulls
      1
    • Red Bull Racing
      14
    • Williams Racing
      0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ha ha. Tuna inn litt før racet men slo av tv'en når mye av pre-race-opplegget handlet om hvilke kjendiser de kunne finne i pitlane og begynte å intervjue fotballspillere. Hva faen. Hadde vært mer interessant å høre en mekaniker snakke enn å høre hvem Virgil Van Dyke tror kommer til å vinne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Jarmo skrev (5 timer siden):

Skal ta på meg konspirasjonshatten og si at eneste grunnen til at de velger å ikke gjøre noe er fordi de vegrer seg over å måtte utestenge en fører,  dette var ingen lavprofil ulykke heller, en fotograf ble truffet og skadet av deler som ble kastet av bilene og kjørt til sykehus. FIA sin jobb i denne sammenhengen er først og fremst å sikre at løpene er trygge som mulig, når noen faktisk blir skadet å de velger å ikke åpne noen etterforskning i det heletatt å prøve å lære noe av ulykken for å forhindre at det skjer igjen så har de misforstått oppgaven sin. 

Lenke til kommentar

Kjedelig race, men det positive er at vi har en fight om verdensmesterskapet igjen. Leclerc har aldri vært så nær Verstappen etter runde 8 i Verstappen-dominans-æraen.
 

Poeng etter løp 8

2021

2022

2023

2024

Max Verstappen

156

150

170

169

Charles Leclerc

58

116

42

138

2. plass

138 (Ham)

129 (Per)

117 (Per)

 



Så lenge Perez fortsetter å levere dårlig løp, er constructors helt åpent:

Poeng etter løp 8

2021

2022

2023

2024

Red Bull

252

279

287

276

Ferrari

108

199

100

252

2. plass

212 (Mercedes)

 

152 (Mercedes)

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev (4 timer siden):

Like greit det. Eneste grunnen til at Mick Schumacher har vært relevant siden han fikk fyken fra Haas er pga. navnet. Blir nok aldri å kjøre F1 igjen.

Ja, for det at han vant F3 og F2 sammenlagt på tre år har selvfølgelig ingenting å gjøre med at han fikk sjansen i F1... Mick er åpenbart en solid racerfører, men jeg tror heller ikke han får fast plass i F1 igjen.

Endret av MartinF
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
MartinF skrev (49 minutter siden):

Ja, for det at han vant F3 og F2 sammenlagt på tre år har selvfølgelig ingenting å gjøre med at han fikk sjansen i F1... Mick er åpenbart en solid racerfører, men jeg tror heller ikke han får fast plass i F1 igjen.

Jeg sa siden han fikk fyken i Haas. Til tross for treg bil og (angivelig) kjipt arbeidsmiljø så leverte han ikke nok. Så når han ble ferdig i Haas så er det forståelig at det stopper der. Hadde det vært et lag eller to til i F1 så hadde jeg nok vært mer optimistisk.

Men navnet har mye å si. Jeg hadde ikke brydd meg om Mick om han ikke var sønnen til Michael.

Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev (5 timer siden):

Like greit det. Eneste grunnen til at Mick Schumacher har vært relevant siden han fikk fyken fra Haas er pga. navnet. Blir nok aldri å kjøre F1 igjen.

Holder en knapp på Alpine. Han kjører for de i WEC nå. 

Lenke til kommentar

Forstår at han sikkert har fått mye dritt online og vil slå tilbake, men det var vel en stor "nothing burger" som de kaller det den tråden der. Han kan si hva han vil på Twitter eller i post-race interviews, men det han gjør på banen sier mer. Dette er ikke engangs-tilfelle heller. Det er kjennemerket til Ocon det her.

Han kan være rask, for all del, men herregud for en elendig lagkamerat.

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...