Gå til innhold

Formel 1 - 2024


Hvilket Team holder du med i 2024 sesongen?  

77 stemmer

  1. 1. Hvilket Team holder du med i 2024 sesongen?

    • Alpine
      0
    • Aston Martin
      7
    • Ferrari
      18
    • Haas
      5
    • Stake Sauber
      3
    • McLaren
      22
    • Mercedes-AMG
      6
    • Racing Bulls
      1
    • Red Bull Racing
      14
    • Williams Racing
      1


Anbefalte innlegg

🚨 The Christian Horner case at Red Bull has taken a dramatic turn, with new developments unfolding rapidly.
F1 insiders have information that the Thai majority shareholders are now following the advice of the Austrian minority of Red Bull GmbH around CEO Oliver Mintzlaff and 49 percent share heir Mark Mateschitz and want to separate from Horner.
In the US market, which is important for Red Bull, calls for a boycott from influential women's rights activists against Red Bull have been increasing since the affair.
 
The Thai Red Bull rulers fear that the employee could go public in the next few days and take action against the internal investigation, which may not have been as objective as fans were led to believe.
 
The industry magazine “BusinessF1” revealed the woman’s name and position, and even published photos of her. She intends to pursue legal action to defend her rights and reputation in a civil court in England. At this point, Horner will likely face intense scrutiny.
Horner is reportedly teetering on the brink of losing the power struggle at Red Bull. Well-informed sources suggest that he will be let go before the next race in Australia. If this occurs, expect an official statement to be issued accordingly.
Endret av Jarmo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ferrari, Mercedes, McLaren and Aston Martin to bring huge upgrade packages in Imola (Race 7)
Teams hope to reduce their delta to RBR and this might shake up their running order too.
Current weaknesses:
1) Mercedes - Porpoising plus high speed cornering
2) McLaren - DRS effectiveness
3) Aston Martin - High fuel pace
4) Ferrari - Specific weaknesses are unknown but they are quite clearly slower than the RB
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Carlos Sainz krever godkjenning fra FIA-legene for å komme tilbake.
Hovedutfordringen vil sannsynligvis bestå testen av å forlate cockpiten innen 10 sekunder.
Ifølge FormulaPassion er testen planlagt til torsdag.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Jarmo skrev (4 timer siden):
Carlos Sainz krever godkjenning fra FIA-legene for å komme tilbake.
Hovedutfordringen vil sannsynligvis bestå testen av å forlate cockpiten innen 10 sekunder.
Ifølge FormulaPassion er testen planlagt til torsdag.

Jeg tviler på at det er Carlos som krever dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
🚨 FIA planlegger å håndheve strengere straffer for brudd på banegrensene i år.
– Når en fører overgår banegrensene for fjerde gang, får de 10 sekunders straff.
– Mange bilister opplever at denne straffen er overdrevent hard.
Google translate, likte den siste frasen ^^
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Sauber won't be able to use the Stake name this weekend due to Australian laws. It'll go by “Kick Sauber” during the Australian GP. This change will also apply in Spain, Belgium, and Qatar.

Lenke til kommentar

Helt innafor i min bok og det eneste logiske å gjøre. Williams har kun gjort to feil her. Den ene var å gi Sargeant ny kontrakt. Den andre var å ikke ha et tredje chassis klart. Å la Albon ta over bilen er helt riktig.

Logan har selv skyld i at de bytter. Hvis Logan var raskere, selv uten å slå Albon, så ville det vært mye vanskeligere for de å rettferdiggjøre et bytte. Men akkurat nå er det stor forskjell på de to, pluss at jeg tror både Williams, Albon og Sargeant vet at sistnevnte egentlig ikke burde vært der nå. Så at han mister et løp gjør ingenting når han uansett ikke burde fått sesongen.


Tror ikke noen andre lag hadde gjort dette da de fleste andre er nærmere hverandre.

Endret av Comma Chameleon
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Sjørøver skrev (4 timer siden):

Noen som vet hvordan det gjøres i store organisasjoner? 

Man bruker PLM/PDM software, f.eks Windchill.
WIlliams startet som et lite garasje-firma, lenge før slik software ble tilgjengelig. Excel var sikkert utmerket for jobben da det ble tilgjengelig i 1987, da var det lite å velge i. Problemet er vel at Williams ikke har tatt kostnadene med å migrere til noe bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...