Reg2000 Skrevet 4. desember 2023 Del Skrevet 4. desember 2023 16 hours ago, BIlly Bones said: City burde straffes slik de brøler og flokker seg rundt dommeren. Ikke vanskelig å tyde ordbruken til Haaland heller. Bortskjemt gjeng som svært sjeldent får dommeravgjørelser mot seg. Minst 4-5 gule kort burde blitt delt ut på slutten. Det var en elendig avgjørelse så ikke rart det ble bråk. Synes forøvrig alle klubbenes supportere sutrer over at det bare er dem som får dommeravgjørelser mot seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. desember 2023 Del Skrevet 4. desember 2023 Hooper er satt opp for å dømme Sheffield united mot Liverpool onsdag. Yay. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. desember 2023 Del Skrevet 5. desember 2023 Arsenal kan ta en fem poeng ledelse idag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. desember 2023 Del Skrevet 5. desember 2023 Lov å håpe? Lenke til kommentar
BIlly Bones Skrevet 5. desember 2023 Del Skrevet 5. desember 2023 Lukter poengtap lang vei dette her. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 5. desember 2023 Del Skrevet 5. desember 2023 Raya skal du få billig. På tide la Ramsdale få 3-5 kamper. Veldig fint av Havertz vært god i dag! Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 5. desember 2023 Del Skrevet 5. desember 2023 Kan faen ikke tro at vi har en keeper som ramsdale som råtner bort på en benk og ser på det sirkuset av en keeper vi har fått, hadde det ikke vært for at vi har vært kjempegode bakover denne sesongen så hadde statistikken til raya vært helt forjævlig Lenke til kommentar
barezell Skrevet 5. desember 2023 Del Skrevet 5. desember 2023 Hva faen, den på gabriel er soleklar? Lenke til kommentar
BIlly Bones Skrevet 5. desember 2023 Del Skrevet 5. desember 2023 Jeg venter fremdeles på at noen andre skal få straffe slik Haaland fikk etter å bli holdt. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 5. desember 2023 Del Skrevet 5. desember 2023 Det der er så jææææææævlig deilig! Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 5. desember 2023 Del Skrevet 5. desember 2023 Gidder ikke engang å bry meg om diskutable dommeravgjørelser. Grusom opptreden i dag og det er rett og slett ett hån mot en så god keeper som ramsdale å bruke denne gjøken fremfor han Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 5. desember 2023 Del Skrevet 5. desember 2023 ….Og ja, jeg gikk 1 minutt før kampen var over. Godt med seier, men dette var fryktelig dårlig Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 5. desember 2023 Del Skrevet 5. desember 2023 Unødvendig spennende, 2 tabber. Ellers hadde luton ingenting, mye innsats da! Deilig Lenke til kommentar
barezell Skrevet 5. desember 2023 Del Skrevet 5. desember 2023 Dagner skrev (1 minutt siden): ….Og ja, jeg gikk 1 minutt før kampen var over. Godt med seier, men dette var fryktelig dårlig Var jo egentlig ikke det? Håpløst å slippe inn 2 cornere selvsagt, men Raya burde gjort det vesentlig bedre på 2. Og 3. Angrepet flyter ålreit store deler av kampen. Slik som det har gjort siste kampene. Vesentlig bedre enn månedene før imo. Havertz god i 90 min er fett i seg selv. Jævlig digg å få den på overtid av overtid for det var ingen ting og si på innsatsen etter Luton scoret 3. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 5. desember 2023 Del Skrevet 5. desember 2023 barezell skrev (2 minutter siden): Var jo egentlig ikke det? Håpløst å slippe inn 2 cornere selvsagt, men Raya burde gjort det vesentlig bedre på 2. Og 3. Angrepet flyter ålreit store deler av kampen. Slik som det har gjort siste kampene. Vesentlig bedre enn månedene før imo. Havertz god i 90 min er fett i seg selv. Jævlig digg å få den på overtid av overtid for det var ingen ting og si på innsatsen etter Luton scoret 3. Syns vi sliter med å få skikkelig grep på kampen, men vi er i det minste effektive foran mål, og ja det er gøy å se at havertz har begynt å blomstre. Burde uansett være walk in the park å høvle over Luton Lenke til kommentar
QS4MO8J3 Skrevet 6. desember 2023 Del Skrevet 6. desember 2023 (endret) 2 hours ago, BIlly Bones said: Jeg venter fremdeles på at noen andre skal få straffe slik Haaland fikk etter å bli holdt. Kan ikke sammenlignes. Endret 6. desember 2023 av QS4MO8J3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. desember 2023 Del Skrevet 6. desember 2023 Nok en skade i dette desember-kjøret. Hoff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå