Spillredaksjonen Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Desse spela gler vi oss til i desember Enda eit år er ved vegs ende, og vi ser på dei siste godbitane vi har i vente. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Ikke noen av dem som frister. Avatar kunne ha frista, Men kommer jo fra Ubi. Mulig det blir et kjøp om det får bra critic score. Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 (endret) Rogue trader ❤️ Spillt en del timer i closed beta, dette blir digg! Endret 1. desember 2023 av Duriello Lenke til kommentar
Mr_xxxx Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Owlcat har laget mye bra, og kanskje Rogue Trader også blir bra. Men de kan ikke få cred for å ha noe med Baldurs Gate Enhanced Editions, hverken nr 1 eller 2. Beamdog og Overhaul games stod for de. Lenke til kommentar
Fenris Helheim Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Håper The Day Before faktisk kommer ut nå, og att det faktisk er bra Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Fine spill er noen godbiter det 😀😀 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Ser mest frem til PSVR2-oppgraderingen til Resident Evil 4, som kommer 8. desember. Har ikke brukt PSVR2 på en stund, og jeg tror dette blir knall. Village var veldig bra, og tenker dette kan bare bli bedre. Lenke til kommentar
pakjensen Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Fenris Helheim skrev (19 timer siden): Håper The Day Before faktisk kommer ut nå, og att det faktisk er bra Det er et spill jeg har sett frem til men etter at jeg har sett noen videoer og funnet ut hvordan utvikleren/utgiveren operer så fant jeg ut at dem har blitt tatt for løgn før. Det er bare tull med dem. Lenke til kommentar
Eplebit Skrevet 3. desember 2023 Del Skrevet 3. desember 2023 Gleder meg veldig til å spille Rogue Trader... om kanskje et halvt års tid når de har fikset bugsene... Men likte Owlcat sine andre spill så tror dette blir bra. Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 4. desember 2023 Del Skrevet 4. desember 2023 Bulletstorm VR er blitt utsatt til 18. januar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå