Mio Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Hei folkens! Har bestilt meg en modefisert xbox fra en sjappe på nett (norsk) men vet ikke hvor seriøse dem er.Sendte mail og spurte hvor lang tid det kunne ta,og da fikk jeg en mail tilbake som det sto, ta kontakt i. Jeg ringte inn i dag og spurte hvordan det lå ann,og dem sa dem ikke hadde flere xboxer igjen fra leverandøren deres, og de måtte kanskje kjøpe inn fra elkjøp.han jeg pratet med sa han skulle sende meg mail om status i ettermiddag,men jeg har ikke fått noe enda.kanskje jeg bare er litt utålmodig.. Men det jeg lurer på er: Hvis jeg synes det er en for useriøs butikk og det tar lang tid før jeg kanskje får varen jeg har bestilt, hvordan kan jeg stoppe slik at dem ikke får trekt fra visa'n min da? har egentlig bare pleid å handle med visa hos psdata, og det har funket bra.jeg får nok varen siden en kompis av meg har bestilt og fått xbox derfra. Men bare just in case liksom.. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Det er mange private som selger moddet xbox, jeg selv har handlet med en som kaller seg [email protected]. Han var rask og kundeinnstilt. Du kan jo si at de skal sende pakken som postoppkrav Lenke til kommentar
Mio Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Hvis ikke pengene er trekt fra kontoen om et par dager og varen er sendt,så skal jeg ringe og avbestille derfra tror jeg.finnes mange privatpersoner som er mer kundeinnstilte enn webshopper sikkert også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå