N-4K0 Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar She does her thing alright Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar Cassidy Tvillingene liker den gode stemningen som er her inne nå i natt.🥰🥰 1 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker den gode stemningen som er her inne nå i natt.🥰🥰 Hurra🥳Hurra🥳Hurra🥳 Det skal jeg feire med en kopp kaffe ☕️🥰 I mens jeg venter på at valpen skal våkne så vi kan gå ut en siste tissetur 🐶🥰 han er så slapp i dag og sover hele tiden 😂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar Trippelure skrev (14 minutter siden): Hurra🥳Hurra🥳Hurra🥳 Det skal jeg feire med en kopp kaffe ☕️🥰 I mens jeg venter på at valpen skal våkne så vi kan gå ut en siste tissetur 🐶🥰 han er så slapp i dag og sover hele tiden 😂 Cassidy Tvillingene forstår at valpen sover selv om du har Ramones på fullguffe.🤣🤣🐶🐶🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene forstår at valpen sover selv om du har Ramones på fullguffe.🤣🤣🐶🐶🥰🥰 Ja han sover best når jeg spiller litt bråkete og høy musikk 😂🐶🥰 Ser ut som om han snart våkner for han driver å vrir og flytter på seg litt... 😊🐶 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja han sover best når jeg spiller litt bråkete og høy musikk 😂🐶🥰 Ser ut som om han snart våkner for han driver å vrir og flytter på seg litt... 😊🐶 Cassidy Tvillingene forstår at han er en Rock And Roll Valp, en Hound Dog.😉😉🤣🤣🐶🐶😎😎🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Cassidy Tvillingene forstår at han er en Rock And Roll Valp, en Hound Dog.😉😉🤣🤣🐶🐶😎😎🥰🥰 Yeah 🐶😎 Nå er han våken så nå skal vi gå tur 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. januar Rapporter Del Skrevet 16. januar Trippelure skrev (12 minutter siden): Yeah 🐶😎 Nå er han våken så nå skal vi gå tur 🐶🥰 Cassidy Tvillingene håper at dere begge to får en fin nattetur.🥰🥰🐶🐶 1 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 16. januar Rapporter Del Skrevet 16. januar Tusen❤️takk 😊 vi fikk en fin liten tur under stjernehimmelen 🤩 Nå skal vi sove, god natta til dere begge to og alle andre som fortsatt er våkne🍀🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. januar Rapporter Del Skrevet 16. januar Trippelure skrev (5 minutter siden): Tusen❤️takk 😊 vi fikk en fin liten tur under stjernehimmelen 🤩 Nå skal vi sove, god natta til dere begge to og alle andre som fortsatt er våkne🍀🐶🥰 Cassidy Tvillingene ønsker deg og valpen en Godnatt @Trippelure😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. januar Rapporter Del Skrevet 16. januar Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. januar Rapporter Del Skrevet 16. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (48 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 God tirsdagsmorgen 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. januar Rapporter Del Skrevet 16. januar Entern skrev (3 minutter siden): God tirsdagsmorgen 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene ønsker deg en fin dag på jobb.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. januar Rapporter Del Skrevet 16. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (37 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg en fin dag på jobb.😊😊☺️☺️ Tusen takk, håper dere også får en fin dag 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 16. januar Rapporter Del Skrevet 16. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 Entern skrev (5 timer siden): God tirsdagsmorgen 😊😊☺️☺️ Tusen❤️takk og god tirsdag til alle sammen 🍀🐶🥰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 16. januar Rapporter Del Skrevet 16. januar Gudd tjusdei tu evrivånn 1 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 16. januar Rapporter Del Skrevet 16. januar Jeg har overhodet ikke sansen for sånne biler, men hver sin smak Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. januar Rapporter Del Skrevet 16. januar N-4K0 skrev (18 minutter siden): Jeg har overhodet ikke sansen for sånne biler, men hver sin smak La meg se dine bil typer som du liker @N-4K0 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. januar Rapporter Del Skrevet 16. januar Entern skrev (6 timer siden): Tusen takk, håper dere også får en fin dag 😊😊☺️☺️ Trippelure skrev (2 timer siden): Tusen❤️takk og god tirsdag til alle sammen 🍀🐶🥰 Cassidy Tvillingene håper at dere har en fin tirsdag.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå