Trippelure Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar Denne er til alle i tråden 🥰😎 Men spesiellt til @MR SPEED 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar N-4K0 skrev (7 minutter siden): Itt'no Tull hadde vært et bra navn på et teoretisk norsk coverband av Jethro Tull 🤣 Helt enig 🤣🤣🤣😎 Lenke til kommentar
Onkel_Stewart Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar Trippelure skrev (5 minutter siden): Jeg er alltid snill, derfor kan jeg gjøre hva jeg vil 😎 Men når folk begynner med tvang så gidder jeg ikke å gjøre som de vil, for da er ikke de no' snill 😜 Mjaa.. Tror nok du må endre på prinsippene dine etterhvert. Men siden jeg sier det på den måten, så blir det vel ikke aktuelt.. 😉 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar ROCK ARE NOT DEAD LIVE YOU CANT STOPP ROCK AND ROLL Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar N-4K0 skrev (27 minutter siden): Thor: Ragnarok er å takke for at jeg fant denne Jeg har hørt på den siden jeg var bitteliten i barnehagen. Albumcoveret på LPplata er innmari kult. Man kan snurre rundt på en skive inni pappcoveret og så kommer det forskjellige bilder frem 🤩🥰 Som vist her 2 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar N-4K0 skrev (32 minutter siden): Thor: Ragnarok er å takke for at jeg fant denne 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar Trippelure skrev (2 minutter siden): Jeg har hørt på den siden jeg var bitteliten i barnehagen. Albumcoveret på LPplata er innmari kult. Man kan snurre rundt på en skive inni pappcoveret og så kommer det forskjellige bilder frem 🤩🥰 Som vist her Trippelure skrev (11 minutter siden): Denne er til alle i tråden 🥰😎 Men spesiellt til @MR SPEED 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar @Trippelure skal høre på Ramos i morgen etter jeg er ferdig med ACDC da 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar Cassidy Tvillingene kan fortelle at Ramones er bra.🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar Må sove snart men er vanskelig da med med ACDC på øra da 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar Onkel_Stewart skrev (9 minutter siden): Mjaa.. Tror nok du må endre på prinsippene dine etterhvert. Men siden jeg sier det på den måten, så blir det vel ikke aktuelt.. 😉 Nei, det syns jeg ikke. Har levd etter det prinsippet så lenge jeg kan huske og er fornøyd med det! Hvis folk skal tvinge meg til noe som helst, så gidder jeg ikke. Setter meg totalt på bakbeina og trasser som en bare en 3åring kan 😁 Og det går andre veien også, jeg gidder ikke tvinge andre. Jeg tror på frihet og at folk skal gjøre hva de vil. Og selvfølgelig også at handlinger har konsekvenser. Så om man oppfører seg dårlig, får man tåle å få seg en tilbake. Noe annet ville vært naturstridig i min verden 😊 Karma Is A Bitch 🤣 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar MR SPEED skrev (5 minutter siden): @Trippelure skal høre på Ramos i morgen etter jeg er ferdig med ACDC da Ja det syns jeg du skal, Ramones rocker punkeræva av alle 🤩🥰🐶🥰😎🤪 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Ja det syns jeg du skal, Ramones rocker punkeræva av alle 🤩🥰🐶🥰😎🤪 Lover att skal hører på de i morgen nå dritt trøtt GOOD natt dere gjesp trøtt nå Er glad i dere søt moser ❤️ logger av nå 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar Trippelure skrev (3 minutter siden): Ja det syns jeg du skal, Ramones rocker punkeræva av alle 🤩🥰🐶🥰😎🤪 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar MR SPEED skrev (Akkurat nå): Lover att skal hører på de i morgen nå dritt trøtt GOOD natt dere gjesp trøtt nå Er glad i dere søt moser ❤️ logger av nå 🥰🥰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar Nei, skal det være Surfin' Bird, så skal det være Surfin' Fvckin' Bird! 1 2 Lenke til kommentar
Onkel_Stewart Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar Trippelure skrev (8 minutter siden): Nei, det syns jeg ikke. Har levd etter det prinsippet så lenge jeg kan huske og er fornøyd med det! Hvis folk skal tvinge meg til noe som helst, så gidder jeg ikke. Setter meg totalt på bakbeina og trasser som en bare en 3åring kan 😁 Og det går andre veien også, jeg gidder ikke tvinge andre. Jeg tror på frihet og at folk skal gjøre hva de vil. Og selvfølgelig også at handlinger har konsekvenser. Så om man oppfører seg dårlig, får man tåle å få seg en tilbake. Noe annet ville vært naturstridig i min verden 😊 Karma Is A Bitch 🤣 Jeg tenker du har grei kontroll på ting. Gjør din greie du 😊 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar God natta @MR SPEED, håper du får sove godt og drømme noe flott om Ramones og legoklosser 🍀🐶🥰 N-4K0 skrev (1 minutt siden): Nei, skal det være Surfin' Bird, så skal det være Surfin' Fvckin' Bird! Jaaa, den er fet 🤩 Men nå befinner jeg meg i Ramones-land, sa da ble det deres versjon fra It's Alive, som er en veldig bra skive 😜😎 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar Onkel_Stewart skrev (2 minutter siden): Jeg tenker du har grei kontroll på ting. Gjør din greie du 😊 Ja det er akkurat det jeg gjør 😜😁😎 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar N-4K0 skrev (3 minutter siden): Nei, skal det være Surfin' Bird, så skal det være Surfin' Fvckin' Bird! 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå