Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trippelure skrev (5 minutter siden):

Jeg er alltid snill, derfor kan jeg gjøre hva jeg vil 😎

Men når folk begynner med tvang så gidder jeg ikke å gjøre som de vil, for da er ikke de no' snill 😜

Mjaa.. Tror nok du må endre på prinsippene dine etterhvert.

Men siden jeg sier det på den måten, så blir det vel ikke aktuelt.. 😉

 

 

 

 

Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (27 minutter siden):

 

Thor: Ragnarok er å takke for at jeg fant denne :cool:

Jeg har hørt på den siden jeg var bitteliten i barnehagen. Albumcoveret på LPplata er innmari kult. Man kan snurre rundt på en skive inni pappcoveret og så kommer det forskjellige bilder frem 🤩🥰 Som vist her 

 

 

 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (2 minutter siden):

Jeg har hørt på den siden jeg var bitteliten i barnehagen. Albumcoveret på LPplata er innmari kult. Man kan snurre rundt på en skive inni pappcoveret og så kommer det forskjellige bilder frem 🤩🥰 Som vist her 

 

 

 

 

Trippelure skrev (11 minutter siden):

Denne er til alle i tråden 🥰😎 Men spesiellt til @MR SPEED

 

 

🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰👍👍

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Onkel_Stewart skrev (9 minutter siden):

Mjaa.. Tror nok du må endre på prinsippene dine etterhvert.

Men siden jeg sier det på den måten, så blir det vel ikke aktuelt.. 😉

 

 

 

 

Nei, det syns jeg ikke. Har levd etter det prinsippet så lenge jeg kan huske og er fornøyd med det! Hvis folk skal tvinge meg til noe som helst, så gidder jeg ikke. Setter meg totalt på bakbeina og trasser som en bare en 3åring kan 😁 Og det går andre veien også, jeg gidder ikke tvinge andre. Jeg tror på frihet og at folk skal gjøre hva de vil. Og selvfølgelig også at handlinger har konsekvenser. Så om man oppfører seg dårlig, får man tåle å få seg en tilbake. Noe annet ville vært naturstridig i min verden 😊 Karma Is A Bitch 🤣

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (Akkurat nå):

Ja det syns jeg du skal, Ramones rocker punkeræva av alle 🤩🥰🐶🥰😎🤪

 

 

Lover att skal hører på de i morgen nå dritt trøtt GOOD natt dere gjesp trøtt nå 

Er glad i dere søt moser ❤️

logger av nå 

 

 

 

IMG_3791.gif

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (8 minutter siden):

Nei, det syns jeg ikke. Har levd etter det prinsippet så lenge jeg kan huske og er fornøyd med det! Hvis folk skal tvinge meg til noe som helst, så gidder jeg ikke. Setter meg totalt på bakbeina og trasser som en bare en 3åring kan 😁 Og det går andre veien også, jeg gidder ikke tvinge andre. Jeg tror på frihet og at folk skal gjøre hva de vil. Og selvfølgelig også at handlinger har konsekvenser. Så om man oppfører seg dårlig, får man tåle å få seg en tilbake. Noe annet ville vært naturstridig i min verden 😊 Karma Is A Bitch 🤣

Jeg tenker du har grei kontroll på ting. 

Gjør din greie du 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar

God natta @MR SPEED, håper du får sove godt og drømme noe flott om Ramones og legoklosser 🍀🐶🥰

N-4K0 skrev (1 minutt siden):

Nei, skal det være Surfin' Bird, så skal det være Surfin' Fvckin' Bird!

 

Jaaa, den er fet 🤩 Men nå befinner jeg meg i Ramones-land, sa da ble det deres versjon fra It's Alive, som er en veldig bra skive 😜😎

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...