Trippelure Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar Entern skrev (Akkurat nå): Jeg og, særlig platene Heavy Horses og Songs From The Wood men egentlig alt. 🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡 Hurra for Enighetsgjengen 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳 Yes, jeg liker ALT som er bra 🤩🥰🥳 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Yes, jeg liker ALT som er bra 🤩🥰🥳 Jeg og stort sett tror jeg 😊🧡👍 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar Hehehe... Jeg digger YES også 😎😁😜 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Woohoowoohoohooooo 🤩🥳🤩🥳🤩🥳 Entern skrev (1 minutt siden): Jeg og, særlig platene Heavy Horses og Songs From The Wood men egentlig alt. 🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡 Hurra for Enighetsgjengen 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳 Cassidy Tvillingene heier også på Enighetsgjengen.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar Trippelure skrev (2 minutter siden): Hehehe... Jeg digger YES også 😎😁😜 Yes er kjempebra og 😊 Mine favoritt prog band ved siden av Tull er nok Genesis og Wobbler, og Ayreon hvis de teller 😊 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar Entern skrev (1 minutt siden): Yes er kjempebra og 😊 Mine favoritt prog band ved siden av Tull er nok Genesis og Wobbler, og Ayreon hvis de teller 😊 Cassidy Tvillingene synes at det er bra band alle sammen.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at det er bra band alle sammen.🥰🥰 Enighetsgjengen 🧡🧡🧡 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar Entern skrev (1 minutt siden): Enighetsgjengen 🧡🧡🧡 Cassidy Tvillingene sier Hurra Hurra for Enighetsgjengen.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar Jeg sier bare: Woohoowoohoohooooooo 🤩🥳🤩🥳🤩🥳😎 1 Lenke til kommentar
Onkel_Stewart Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Jeg sier bare: Woohoowoohoohooooooo 🤩🥳🤩🥳🤩🥳😎 Typisk enighetsgjengen.. Aldri noe klager derfra. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Jeg sier bare: Woohoowoohoohooooooo 🤩🥳🤩🥳🤩🥳😎 Cassidy tvillingene Digger Woohooingen din vi.😍😍🤩🤩 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar Onkel_Stewart skrev (Akkurat nå): Typisk enighetsgjengen.. Aldri noe klager derfra. Stemmer, Cassidy Tvillingene har erklært at det er klagefrisone hos Enighetsgjengen. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar Onkel_Stewart skrev (7 minutter siden): Typisk enighetsgjengen.. Aldri noe klager derfra. Hvorfor skulle det det da, vi har jo ingenting å klage på 🤪😊 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Cassidy tvillingene Digger Woohooingen din vi.😍😍🤩🤩 🥳😎 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Stemmer, Cassidy Tvillingene har erklært at det er klagefrisone hos Enighetsgjengen. Helt enig 🤩🥳🤩🥳🤩🥳 Woohoowoohoohoooooo 😎 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Hvorfor skulle det det da, vi har jo ingenting å klage på 🤪😊 🥳😎 Helt enig 🤩🥳🤩🥳🤩🥳 Woohoowoohoohoooooo 😎 🥰🥰 Lenke til kommentar
Onkel_Stewart Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar Nå skal enighetesgjengen bare snurpe igjen smella si og tvangslytte til litt armensk-amerikansk musikk. Alle har hørt denne før. Men nå skal vi faen meg høre den én gang til. ❤️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar enighets Alarmen går 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar MR SPEED skrev (4 minutter siden): enighets Alarmen går 🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar Onkel_Stewart skrev (2 minutter siden): Nå skal enighetesgjengen bare snurpe igjen smella si og tvangslytte til litt armensk-amerikansk musikk. Alle har hørt denne før. Men nå skal vi faen meg høre den én gang til. ❤️ Det gidder jeg ikke for jeg hører på noe annet 🦧🤪 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar Onkel_Stewart skrev (7 minutter siden): Nå skal enighetesgjengen bare snurpe igjen smella si og tvangslytte til litt armensk-amerikansk musikk. Alle har hørt denne før. Men nå skal vi faen meg høre den én gang til. ❤️ 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Det gidder jeg ikke for jeg hører på noe annet 🦧🤪 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå