Trippelure Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar N-4K0 skrev (2 timer siden): God mandag i tråden, til de fine menneskene her og til katter og hunder 🥰🐱🐶 Tusen❤️takk, og det samme til deg fra valpen og meg 🐶🥰 Powertrainer skrev (7 minutter siden): Metallica-the black album❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Wherever I May Roam 😎 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar MR SPEED skrev (4 timer siden): for bare forklare åsen mandagen er hm topp klager ikke ble forkjølet blærekatarr I dag ellers topp kan ikke klage yeah yeah yeah har ACDC PÅ ØRA1:11:30 High Voltage syter ikke pokker å syte nei 26:42 Hells Bells er tull å sytte MIN FAVORITT HARD ROCK GRUPPE MR SPEED skrev (3 timer siden): fikk veldig lyst å sende en naken dame men da rapporterer sm meg @SprengeMobil eller sender jeg i stedet ACDC 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 15. januar Forfatter Del Skrevet 15. januar Jeg tenker på de stakkars ungene til voksne folk i artist og rock-sjangeren; de har ikke en sjanse til å sjokkere sine foreldre, for de har sett og gjort alt før. 😎 Ungene har blitt streite advokater, leger og andre med dress og slips som fast påkledning. God bedring til deg som trenger det. Klem sendes. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Sviskepott skrev (10 minutter siden): Jeg tenker på de stakkars ungene til voksne folk i artist og rock-sjangeren; de har ikke en sjanse til å sjokkere sine foreldre, for de har sett og gjort alt før. 😎 Ungene har blitt streite advokater, leger og andre med dress og slips som fast påkledning. God bedring til deg som trenger det. Klem sendes. Cassidy Tvillingene synes at dette er fine og kloke ord vi. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar MR SPEED skrev (5 timer siden): for bare forklare åsen mandagen er hm topp klager ikke ble forkjølet blærekatarr I dag ellers topp kan ikke klage yeah yeah yeah har ACDC PÅ ØRA1:11:30 High Voltage syter ikke pokker å syte nei 26:42 Hells Bells er tull å sytte MIN FAVORITT HARD ROCK GRUPPE Det er kjipt å være syk! Håper du blir fort frisk og at du fortsatt orker å bygge lego 🍀🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar N-4K0 skrev (3 timer siden): Hm, det skulle ikke tilfeldigvis være Katie Price du snakker om? Du utfordrer skjebnen du husk ikke terg pokker 😡 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Cassidy Tvillingene har akkurat drukket hver vår Urgeboks og hver vår Colaboks nå.🟩🟩🟥🟥 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar MR SPEED skrev (12 minutter siden): Du utfordrer skjebnen du husk ikke terg pokker 😡 Jeg mener ikke å terge da, du nevner jo selv KP innimellom og langt mer enn jeg gjør 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Cassidy Tvillingene synes at vi må få lov til å tulle litt her inne. 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at vi må få lov til å tulle litt her inne. Helt enig! Jeg digger tull 🤪🐶🥰🥳 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Trippelure skrev (3 minutter siden): Helt enig! Jeg digger tull 🤪🐶🥰🥳 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Støttes av Cassidy Tvillingene.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar N-4K0 skrev (4 minutter siden): Born To Tull Jethro Tull 🪈😎😎😎😎😎 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Entern skrev (6 minutter siden): Jethro Tull 🪈😎😎😎😎😎 Cassidy Tvillingene Digger Jethro Tull.😍😍🤩🤩 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Entern skrev (9 minutter siden): Jethro Tull 🪈😎😎😎😎😎 🤩🥰😎 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene Digger Jethro Tull.😍😍🤩🤩 Jeg også 😁 Enighetsgjengen 🐶🥰🥳 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): 🤩🥰😎 Jeg også 😁 Enighetsgjengen 🐶🥰🥳 Cassidy Tvillingene ser at Enighetsgjengen slår til igjen.😉😉🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene ser at Enighetsgjengen slår til igjen.😉😉🥰🥰 Woohoowoohoohooooo 🤩🥳🤩🥳🤩🥳 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene Digger Jethro Tull.😍😍🤩🤩 Trippelure skrev (2 minutter siden): 🤩🥰😎 Jeg også 😁 Enighetsgjengen 🐶🥰🥳 Jeg og, særlig platene Heavy Horses og Songs From The Wood men egentlig alt. 🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene ser at Enighetsgjengen slår til igjen.😉😉🥰🥰 Hurra for Enighetsgjengen 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå