MR SPEED Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar GOOD morgen våkna opp rett i drømme land igjen GOOD natt igjen 😃 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 15. januar Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. januar Jeg har nesten hver kveld en kopp kaffe til kveldsmatskiver og kanskje det er en medvirkende årsak til noen ganger lett sovnetrøbbel, men det er så godt, en vane som roer ned og noe jeg har gjort alltid, så jeg fortsetter med det. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar Burn til frokost❤️ å LEGO etter PÅ 🤪STIFF UPPER LIP 😃😎 Spoiler frokost etter ACDC snurring slapp av drakk en halv bare for våkne opp for meny kom var trøtt i sted Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 15. januar Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. januar Jeg må bare si at jeg ikke liker kulda og snøen ute. Da jeg var barn var alt annerledes. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar Her kommer vinteren @Sviskepott jokke valentinerner 👍👍👍👍👍 3 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar God dag alle sammen😊 Håper alle har hatt en god start på uka og at denne uken blir superfantastisk fin for alle på forumet 🍀🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar Trippelure skrev (25 minutter siden): God dag alle sammen😊 Håper alle har hatt en god start på uka og at denne uken blir superfantastisk fin for alle på forumet 🍀🐶🥰 🥰🥰🐶🐶 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar MR SPEED skrev (1 time siden): Her kommer vinteren @Sviskepott jokke valentinerner 👍👍👍👍👍 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): 🥰🥰🐶🐶 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar Trippelure skrev (6 minutter siden): 🐶🥰 🥰🥰🐶🐶 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar God mandag i tråden, til de fine menneskene her og til katter og hunder 🥰🐱🐶 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar N-4K0 skrev (21 minutter siden): God mandag i tråden, til de fine menneskene her og til katter og hunder 🥰🐱🐶 @N-4K0 har du dyr var hund husker har hatt hund måtte avlive etter pappa døde desverre 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar (endret) MR SPEED skrev (15 minutter siden): @N-4K0 har du dyr var hund husker har hatt hund måtte avlive etter pappa døde desverre Kondolerer, uansett hvor lenge siden det måtte være Nei, jeg har ingen dyr selv, men vokste opp med hunder og katter. Endret 15. januar av N-4K0 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar N-4K0 skrev (3 minutter siden): Kondolerer, uansett hvor lenge siden det mætte være Nei, jeg har ingen dyr selv, men vokste opp med hunder og katter. er mange år siden nå var 9 år da er 53 nå 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar @N-4K0 1:11:30 High Voltage trykk ACDC😍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar for bare forklare åsen mandagen er hm topp klager ikke ble forkjølet blærekatarr I dag ellers topp kan ikke klage yeah yeah yeah har ACDC PÅ ØRA1:11:30 High Voltage syter ikke pokker å syte nei 26:42 Hells Bells er tull å sytte MIN FAVORITT HARD ROCK GRUPPE 1 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar Over 40 år siden ja, du mistet faren din ganske ung da jeg er 35 og faren min lever fortsatt i beste velgående. God bedring med blærekatarren da Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar fikk veldig lyst å sende en naken dame men da rapporterer sm meg @SprengeMobil eller sender jeg i stedet ACDC 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar MR SPEED skrev (1 time siden): fikk veldig lyst å sende en naken dame men da rapporterer sm meg @SprengeMobil eller sender jeg i stedet ACDC Hm, det skulle ikke tilfeldigvis være Katie Price du snakker om? Lenke til kommentar
Powertrainer Skrevet 15. januar Rapporter Del Skrevet 15. januar Metallica-the black album❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå