Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

MR SPEED skrev (Akkurat nå):

er veldig litte kofein i kaffe

Joa, men jeg kan drikke 2liter kaffe om dagen, eller mer... 😁Ææææææ, får lyst på kaffe nå, kanskje jeg skal lage meg en kopp 🤔😍

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene tror at det varierer litt fra hvilken kaffe man drikker vi.:yes::yes:

Ja, det tror jeg også 👍😊

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trippelure skrev (2 minutter siden):

Joa, men jeg kan drikke 2liter kaffe om dagen, eller mer... 😁Ææææææ, får lyst på kaffe nå, kanskje jeg skal lage meg en kopp 🤔😍

Ja, det tror jeg også 👍😊

Cassidy Tvillingene pleier å drikke en cappuccino hver om morgenen, og en til hver om formiddagen.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (12 minutter siden):

Jeg merker heller ikke koffein noe særlig og kan drikke kaffe rett før jeg legger meg. Mulig det er litt asperger-greie også?? Merker at jeg ikke alltid reagerer som jeg "skal" eller annerledes på endel ting, sammenliknet med folk flest 🤪😁

Godt mulig det, vi er ikke som de fleste ;) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (7 minutter siden):

Godt mulig det, vi er ikke som de fleste ;) 

Hehe 😎😜

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden):

Cassidy Tvillingene synes at det høres godt ut, nå må du kose deg med kaffen.🥰🥰

Tusen❤️takk, tok meg et stykke sjokoladekake også 😎😁😋

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Kaffe fungerer sånn at man blir mer våken med en gang. Men når kaffe-effekten har gått ut er man mer trøtt og sliten enn det man var før man drakk kaffen. Og så har jo jeg aspergers syndrom og mange folk som har det reagerer annerledes på ting enn det som er "normalt". For mange med aspergers/autisme, ADHD, ADD og tourettes så er faktisk koffein beroligende, ting er koblet litt annerledes hos oss enn hos "normale folk". Og så tror jeg det er litt "mind over matter", at jeg bare bestemmer selv hvordan jeg skal ha det og ikke kaffen. Og et annet aspekt kan være at jeg har drukket så sinnsvake mengder kaffe at det ikke "fungerer som det skal" på meg lenger 🤣🤣🤣

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden):

Cassidy Tvillingene sier at hvis det hadde funnes en kaffe som gjorde oss trøtte, så ville gjerne vi hatt den før vi skulle sove.:yes::yes:

Jeg ble våken igjen fordi jeg skrev et laaangt svar i en annen tråd 🤣 Men er trøttere enn før jeg drakk kaffen 🤪

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (7 minutter siden):

Jeg ble våken igjen fordi jeg skrev et laaangt svar i en annen tråd 🤣 Men er trøttere enn før jeg drakk kaffen 🤪

 

Trippelure skrev (8 minutter siden):

Kaffe fungerer sånn at man blir mer våken med en gang. Men når kaffe-effekten har gått ut er man mer trøtt og sliten enn det man var før man drakk kaffen. Og så har jo jeg aspergers syndrom og mange folk som har det reagerer annerledes på ting enn det som er "normalt". For mange med aspergers/autisme, ADHD, ADD og tourettes så er faktisk koffein beroligende, ting er koblet litt annerledes hos oss enn hos "normale folk". Og så tror jeg det er litt "mind over matter", at jeg bare bestemmer selv hvordan jeg skal ha det og ikke kaffen. Og et annet aspekt kan være at jeg har drukket så sinnsvake mengder kaffe at det ikke "fungerer som det skal" på meg lenger 🤣🤣🤣

Cassidy Tvillingene forstår, men vi to blir helt spinnville av for mye koffein.🤣🤣😉😉

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...