Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Elsker en god kopp kaffe ☕️ 🥰 eller tre ☕️☕️☕️😂😂😂🥰🥰🥰 N-4K0 skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at Cappuccino er som morgensmassasje for både magene våre og sjelene våre.☕☕🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja tenk om alle hadde likt det samme, da hadde det gått tomt og ingen hadde fått nok eller noe av det de likte 😯😬😰😱😭💔 Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der.👨🦰👩🦰👍👍 1 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar Jaja, det er ikke en type massasje jeg vil ha, hvis kaffe var massasje ville det for meg vært et skikkelig hardt knyttneveslag i magen 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at Cappuccino er som morgensmassasje for både magene våre og sjelene våre.☕☕🥰🥰 Ja, før drakk jeg myyye kaffe. Hvis jeg våknet midt på natten tok jeg meg en kaffe og gikk og sov vidre 🤣 Men nå har jeg sluttet å drikke kaffe hver eneste dag, men det hender fortsatt at jeg drikker en liter eller to i løpet av en dag. Syns det smaker så godt og digg med noe varmt 😋🥰 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der.👨🦰👩🦰👍👍 Enighetsgjengen 😆😍🤩🤪 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar Trippelure skrev (2 minutter siden): Ja, før drakk jeg myyye kaffe. Hvis jeg våknet midt på natten tok jeg meg en kaffe og gikk og sov vidre 🤣 Men nå har jeg sluttet å drikke kaffe hver eneste dag, men det hender fortsatt at jeg drikker en liter eller to i løpet av en dag. Syns det smaker så godt og digg med noe varmt 😋🥰 Enighetsgjengen 😆😍🤩🤪 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 1 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar N-4K0 skrev (19 minutter siden): Jaja, det er ikke en type massasje jeg vil ha, hvis kaffe var massasje ville det for meg vært et skikkelig hardt knyttneveslag i magen Men det er koffein i de energidrikkene du liker? 🤔😁 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Men det er koffein i de energidrikkene du liker? 🤔😁 Ja, det er det nok, men koffein er ikke problemet, det er smaken 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar Cassidy Tvillingene tror nok at for mye koffein kan bli et problem, hvis man drikker kaffe eller energidrikk rett før man skal legge seg. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar Det stemmer nok, jeg merker dóg ikke så mye til det. Har forresten nettopp åpnet en Battery 😜 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar Cassidy Tvillingene drikker bare energidrikk ( Red Bull ) i påsken når vi har puslespillmaraton sammen. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 minutter siden): Cassidy Tvillingene tror nok at for mye koffein kan bli et problem, hvis man drikker kaffe eller energidrikk rett før man skal legge seg. tar litt før det virker Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene drikker bare energidrikk ( Red Bull ) i påsken når vi har puslespillmaraton sammen. 1:11:30 High Voltage 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar MR SPEED skrev (Akkurat nå): tar litt før det virker Cassidy Tvillingene drikker bare energidrikk ( Red Bull ) i påsken under puslespillmaratonen vår. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene drikker bare energidrikk ( Red Bull ) i påsken under puslespillmaratonen vår. yeah yeah yeah i say haiiiiii 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar MR SPEED skrev (Akkurat nå): 1:11:30 High Voltage 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar N-4K0 skrev (13 minutter siden): Det stemmer nok, jeg merker dóg ikke så mye til det. Har forresten nettopp åpnet en Battery 😜 Jeg merker heller ikke koffein noe særlig og kan drikke kaffe rett før jeg legger meg. Mulig det er litt asperger-greie også?? Merker at jeg ikke alltid reagerer som jeg "skal" eller annerledes på endel ting, sammenliknet med folk flest 🤪😁 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar prøvde å gi prisjakt en liks tenke slå dere å bruke opp liks da Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Jeg merker heller ikke koffein noe særlig og kan drikke kaffe rett før jeg legger meg. Mulig det er litt asperger-greie også?? Merker at jeg ikke alltid reagerer som jeg "skal" eller annerledes på endel ting, sammenliknet med folk flest 🤪😁 er veldig litte kofein i kaffe Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Jeg merker heller ikke koffein noe særlig og kan drikke kaffe rett før jeg legger meg. Mulig det er litt asperger-greie også?? Merker at jeg ikke alltid reagerer som jeg "skal" eller annerledes på endel ting, sammenliknet med folk flest 🤪😁 Cassidy Tvillingene drakk mye energidrikk om kveldene da vi var fra 11-16 år. Og vi ble skikkelig hyper og spinnville begge to.🤣🤣 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar MR SPEED skrev (Akkurat nå): er veldig litte kofein i kaffe Cassidy Tvillingene tror at det varierer litt fra hvilken kaffe man drikker vi. 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå