Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
N-4K0 skrev (2 minutter siden):

Original Monster syns jeg ikke er noe særlig, men Pipeline Punch er veldig god.

Som regel blir det
- Pipeline Punch (Monster)
- Apple Kiwi (Burn)
- Original / Fresh (Battery)

Takk for tips :) 

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene har aldri smakt Monster.:no::no:

Liker dere ikke de andre liker dere sikkert ikke Monster heller :laugh:

Lenke til kommentar
Entern skrev (1 time siden):

Takk for tips :) 

Om du ønsker kan jeg se over hyllene neste gang jeg handler og gi deg en (kort) liste over de jeg syns er gode :) 

Men ja, hvis Cia ikke liker Burn/Battery og kun liker original Red Bull, som jeg personlig syns er underlegen Burn/Battery, så tviler jeg på at de vil finne noen andre de liker :p 

Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (Akkurat nå):

Om du ønsker kan jeg se over hyllene neste gang jeg handler og gi deg en (kort) liste over de jeg syns er gode :) 

Men ja, hvis Cia ikke liker Burn/Battery og kun liker original Red Bull, som jeg personlig syns er underlegen Burn/Battery, så tviler jeg på at de vil finne noen andre de liker :p 

Så hyggelig :) takk :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (40 minutter siden):

Om du ønsker kan jeg se over hyllene neste gang jeg handler og gi deg en (kort) liste over de jeg syns er gode :) 

Men ja, hvis Cia ikke liker Burn/Battery og kun liker original Red Bull, som jeg personlig syns er underlegen Burn/Battery, så tviler jeg på at de vil finne noen andre de liker :p 

Cassidy Tvillingene tror at du har helt rett der.:yes::yes: Og vi synes ikke at Original Red Bull er underlegen, man kødder ikke med original Red Bull.😉😉🤣🤣

Lenke til kommentar

God kveld alle sammen 😃 Håper dere har hatt en fin søndag 🍀🐶🥰

Valpen og jeg har kost oss og nå ligger han rett ut og sover. Syns nesten litt synd på han, for det har gått i ett for han i dag 🤣🤣🐶🥰

Jeg drikker ingen energidrikker. Smakte på Battery og Red Bull helt i starten da de kom, men syns de var ganske kvalmende, så har holdt meg unna alt av energidrikker. Dessuten tror jeg ikke det er særlig sunt. Men jeg er glad i en kaffekopp da 😋😍😁

Håper du får sove godt @MR SPEED når du skal legge deg 🍀🐶🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (25 minutter siden):

Smakte på Battery og Red Bull helt i starten da de kom, men syns de var ganske kvalmende,

jeg er glad i en kaffekopp da 😋😍😁

Det er sånne ting jeg ikke forstår, når folk misliker f.eks. Battery, men liker kaffe :yucky:🤔😳:tease:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene tror ikke at det er meningen at man skal forstå andre sin smak, men det er bra at vi har forskjelligsmak synes nå vi da. Vi elsker Cappuccino.

Ja tenk om alle hadde likt det samme, da hadde det gått tomt og ingen hadde fått nok eller noe av det de likte 😯😬😰😱😭💔

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (Akkurat nå):

Elsker en god kopp kaffe 🥰 eller tre 😂😂😂🥰🥰🥰

"God" og "kaffe" er to ord som ikke hører sammen i mitt hode, omtrent som fiskepudding og jordbærsyltetøy :p 

Det prøvde jeg faktisk en gang... :yucky: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...