Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

MR SPEED skrev (4 minutter siden):

Fått nok for en lang stund men dessverre fått dilla på BURN  da ❤️ namn namn 😎😎 2 Max pr dag husker sist gang fikk et sug på energi drikker sist gang 😃

Kjenner til det, jeg liker noen av smakene til Burn og Battery selv (har en vanlig Battery stående på skrivebordet) og har liksom ingen "sperre" mot å kunne drikke for mye av sånt som jeg vet ikke er bra. Men jeg prøver å begrense meg selv og drikker kanskje 2-3 i måneden gjennomsnittlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
N-4K0 skrev (9 minutter siden):

Kjenner til det, jeg liker noen av smakene til Burn og Battery selv (har en vanlig Battery stående på skrivebordet) og har liksom ingen "sperre" mot å kunne drikke for mye av sånt som jeg vet ikke er bra. Men jeg prøver å begrense meg selv og drikker kanskje 2-3 i måneden gjennomsnittlig.

2 i dag help

Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (Akkurat nå):

...og meningen er å få energi, eller bli våken av? I så fall er det vel rene dopen? 

Første er vel meningen, siste det de fleste opplever som resultat.

Jeg får ikke særlig effekt av det egentlig, blir kanskje litt småhyper i hodet :p 

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke gi et godt svar heller, for til tross for et høyere enn anbefalt inntak (dóg langt unna ekstremt) har jeg varierende døgnrytme og tidvis søvnproblemer til vanlig, uten energidrikker. Men de som har noen grad av sensitivitet for koffein/sukker kan sannsynligvis få søvnproblemer, alt etter når på døgnet de tar en boks.

Lenke til kommentar

Når jeg en sjelden gang drar på den lokale puben kjøper jeg en Red Bull siden det er det eneste alkoholfrie de har utenom brus og jeg kjøper det fordi jeg kjører dit, men jeg syns personlig at Red Bull er underlegen vanlig Battery og Burn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...