N-4K0 Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar MR SPEED skrev (4 minutter siden): Fått nok for en lang stund men dessverre fått dilla på BURN da ❤️ namn namn 😎😎 2 Max pr dag husker sist gang fikk et sug på energi drikker sist gang 😃 Kjenner til det, jeg liker noen av smakene til Burn og Battery selv (har en vanlig Battery stående på skrivebordet) og har liksom ingen "sperre" mot å kunne drikke for mye av sånt som jeg vet ikke er bra. Men jeg prøver å begrense meg selv og drikker kanskje 2-3 i måneden gjennomsnittlig. Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 14. januar Forfatter Del Skrevet 14. januar Sånne har jeg aldri smakt. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Sviskepott skrev (1 minutt siden): Sånne har jeg aldri smakt. Noen av de er gode, men alle sammen er skikkelig usunne 🤪😁 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar N-4K0 skrev (9 minutter siden): Kjenner til det, jeg liker noen av smakene til Burn og Battery selv (har en vanlig Battery stående på skrivebordet) og har liksom ingen "sperre" mot å kunne drikke for mye av sånt som jeg vet ikke er bra. Men jeg prøver å begrense meg selv og drikker kanskje 2-3 i måneden gjennomsnittlig. 2 i dag help Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Entern skrev (7 minutter siden): Noen av de er gode, men alle sammen er skikkelig usunne 🤪😁 ikke lur meg ta opp 1 til da Lenke til kommentar
Entern Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar N-4K0 skrev (23 minutter siden): Tja, vel... YOLO MR SPEED skrev (18 minutter siden): 2 i dag help MR SPEED skrev (18 minutter siden): ikke lur meg ta opp 1 til da 🤣🤣🤣🤣🤣 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 14. januar Forfatter Del Skrevet 14. januar Entern skrev (48 minutter siden): Noen av de er gode, men alle sammen er skikkelig usunne 🤪😁 ...og meningen er å få energi, eller bli våken av? I så fall er det vel rene dopen? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Sviskepott skrev (Akkurat nå): ...og meningen er å få energi, eller bli våken av? I så fall er det vel rene dopen? Første er vel meningen, siste det de fleste opplever som resultat. Jeg får ikke særlig effekt av det egentlig, blir kanskje litt småhyper i hodet Lenke til kommentar
Entern Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Sviskepott skrev (2 minutter siden): ...og meningen er å få energi, eller bli våken av? I så fall er det vel rene dopen? Ja det er masse koffein og sukker og sånn i det 😵💫 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 14. januar Forfatter Del Skrevet 14. januar Entern skrev (Akkurat nå): Ja det er masse koffein og sukker og sånn i det 😵💫 Huff. Virker det da? Får man ikke sovet den natta om man drikker noen bokser? Lenke til kommentar
Entern Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Sviskepott skrev (Akkurat nå): Huff. Virker det da? Får man ikke sovet den natta om man drikker noen bokser? Vet ikke, har stort sett unngått de greiene der 😅 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Jeg kan ikke gi et godt svar heller, for til tross for et høyere enn anbefalt inntak (dóg langt unna ekstremt) har jeg varierende døgnrytme og tidvis søvnproblemer til vanlig, uten energidrikker. Men de som har noen grad av sensitivitet for koffein/sukker kan sannsynligvis få søvnproblemer, alt etter når på døgnet de tar en boks. Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 14. januar Forfatter Del Skrevet 14. januar Tror jeg ville ha unnet meg noe som smakte godt heller. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Nå syns jeg at flere varianter smaker godt da, jeg tar heller en Burn/Battery/Monster enn en øl any day, men skjønner poenget ditt Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Cassidy Tvillingene drikker bare den originale Red Bull når det kommer til energidrikk. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Når jeg en sjelden gang drar på den lokale puben kjøper jeg en Red Bull siden det er det eneste alkoholfrie de har utenom brus og jeg kjøper det fordi jeg kjører dit, men jeg syns personlig at Red Bull er underlegen vanlig Battery og Burn. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Cassidy Tvillingene ville heller drikke lunkent springvann enn Battery og Burn. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Å drikke lunkent vann er men selv drikker jeg heller vann enn f.eks. kaffe og øl. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Cassidy Tvillingene liker heller ikke lunkent vann, men vi har smakt både Battery og Burn, og da forklarer det hva vi synes om de to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå