Trippelure Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar Entern skrev (1 time siden): Jeg har brukt opp laiks igjen 😵💫😵💫😵💫😵💫😵💫😵💫😵💫 Er det meg du har brukt de på?? 🤔🤣🤣🤣😊🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar Trippelure skrev (4 minutter siden): Er det meg du har brukt de på?? 🤔🤣🤣🤣😊🐶🥰 Ja selvfølgelig jeg LAIKer det meste du skriver 🤣😅😊💙👍 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar Trippelure skrev (5 minutter siden): Tusen❤️takk dere😊 ønsker dere en god søndagsmorgen tilbake og håper dere får en superduper søndag alle sammen 🍀🐶🥰 Ønsker også alle andre på forumet og i tråden en god og strålende flott søndag🍀🐶🥰 Håper du og valpen får en kjempefin og koselig søndag 😊🐶💙 1 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar Entern skrev (1 minutt siden): Ja selvfølgelig jeg LAIKer det meste du skriver 🤣😅😊💙👍 Ditto👍💙💡 😊🤣🐶🥰 Entern skrev (1 minutt siden): Håper du og valpen får en kjempefin og koselig søndag 😊🐶💙 Tusen❤️takk 😃 Vi skal på gården han kommer fra i dag, så det blir timevis med hopp og sprett og løping rundt. Samt forsøk på å gjete sauene og kuene 🤣🐶🥰 Jeg skal planlegge grønnsakshage og hoggestable ved, og få deilig torskegryte til middag 😋🐶🥰 Så vi blir nok ikke å se stort her i dag, men kommer nok innom til kvelden 😃🐶🥰 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Ditto👍💙💡 😊🤣🐶🥰 Tusen❤️takk 😃 Vi skal på gården han kommer fra i dag, så det blir timevis med hopp og sprett og løping rundt. Samt forsøk på å gjete sauene og kuene 🤣🐶🥰 Jeg skal planlegge grønnsakshage og hoggestable ved, og få deilig torskegryte til middag 😋🐶🥰 Så vi blir nok ikke å se stort her i dag, men kommer nok innom til kvelden 😃🐶🥰 Høres ut som en kjempefin dag 😊👍 for både deg og valpen 😊🐶🧡 1 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar God søndag i tråden til både folk og dyr 🐶🐱 Trippelure skrev (1 time siden): Vi skal på gården han kommer fra i dag, så det blir timevis med hopp og sprett og løping rundt. Samt forsøk på å gjete sauene og kuene 🤣🐶🥰 Jeg skal planlegge grønnsakshage og hoggestable ved, og få deilig torskegryte til middag 😋🐶🥰 Så vi blir nok ikke å se stort her i dag, men kommer nok innom til kvelden 😃🐶🥰 Høres trivelig ut, ha en fin gårdssøndag både du og vofsen 😊 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar (endret) N-4K0 skrev (1 minutt siden): God søndag i tråden til både folk og dyr 🐶🐱 Høres trivelig ut, ha en fin gårdssøndag både du og vofsen 😊 Tusen❤️takk, vi er på vei nå 🐶🥰 Og håper du også får en fin dag 🍀🐶🥰 Endret 14. januar av Trippelure 1 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar N-4K0 skrev (22 minutter siden): God søndag i tråden til både folk og dyr 🐶🐱 Høres trivelig ut, ha en fin gårdssøndag både du og vofsen 😊 God søndag Trippelure skrev (21 minutter siden): Tusen❤️takk, vi er på vei nå 🐶🥰 Og håper du også får en fin dag 🍀🐶🥰 God gårdstur 😊🐶🧡 1 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar Entern skrev (5 minutter siden): God søndag God søndag til både deg og faren din Lenke til kommentar
Entern Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar N-4K0 skrev (1 minutt siden): God søndag til både deg og faren din Så koselig takk vi har vært og gått på en fin tur 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar VAR SUR I STED GLAD NÅ 1 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar Full SPEED med AC/DC skjønner jeg Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar Trippelure skrev (4 timer siden): Tusen❤️takk dere😊 ønsker dere en god søndagsmorgen tilbake og håper dere får en superduper søndag alle sammen 🍀🐶🥰 Ønsker også alle andre på forumet og i tråden en god og strålende flott søndag🍀🐶🥰 Entern skrev (6 timer siden): God søndagsmorgen 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar Må slutte med beanutt butter nå nei namn Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar Spiser det rett fra glaset 😎 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar Jeg syns ikke peanøtter er godt nok til å kunne maule peanøttsmør. Jeg sier nei takk, men det betyr jo bare mer til dere som liker det Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 14. januar Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar Som dere skriver i lynets hastighet her inne. I`m gonna swisk the night away! 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar (endret) Sviskepott skrev (10 minutter siden): Som dere skriver i lynets hastighet her inne. I`m gonna swisk the night away! 'I could stay awake just to hear you svisking' Endret 14. januar av N-4K0 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar N-4K0 skrev (11 minutter siden): Jeg syns ikke peanøtter er godt nok til å kunne maule peanøttsmør. Jeg sier nei takk, men det betyr jo bare mer til dere som liker det Fått nok for en lang stund men dessverre fått dilla på BURN da ❤️ namn namn 😎😎 2 Max pr dag husker sist gang fikk et sug på energi drikker sist gang 😃 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar Sviskepott skrev (13 minutter siden): Som dere skriver i lynets hastighet her inne. I`m gonna swisk the night away! Hurra hurra 🥳🥳🥳🥳 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå