N-4K0 Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Bare ikke bli sur som en sitron da 1 1 Lenke til kommentar
Onkel_Stewart Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar N-4K0 skrev (Akkurat nå): Bare ikke bli sur som en sitron da Isåfall bør det bli limonade på hele forumet 😁 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Han er en artig figur, han du har lånt navn og profilbilde fra Lenke til kommentar
Onkel_Stewart Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar N-4K0 skrev (2 minutter siden): Han er en artig figur, han du har lånt navn og profilbilde fra Vi gjør så godt vi kan, gutt ❤️ Skål for den, så drar vi å banker far din! 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Onkel_Stewart skrev (9 minutter siden): Forsvar din dronning, kompis ❤️ Sorry kan ikke vise bilder du er nok ikke gammel til sånne bilder Spoiler Kødda bare med deg 😜😜😝😝🤪🤪 GOOD natt @Onkel_Stewart Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Onkel_Stewart skrev (3 minutter siden): Vi gjør så godt vi kan, gutt ❤️ Skål for den, så drar vi å banker far din! Ja, han skreiv jo dritten i går 1 Lenke til kommentar
Onkel_Stewart Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar MR SPEED skrev (13 minutter siden): Sorry kan ikke vise bilder du er nok ikke gammel til sånne bilder Skjul innhold Kødda bare med deg 😜😜😝😝🤪🤪 GOOD natt @Onkel_Stewart G'natteti'natt @MR SPEED 😁 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Cassidy Tvillingene lurer på om det fortsatt er flere enn oss som er våkne her nå.😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Det er Cassidy Tvillingene også.😉😉 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Ja, noe annet hadde jeg ikke regnet med 😜 Men jeg skal køye, trenger litt søvn. God natt/dag når dere køyer selv 😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Cassidy Tvillingene ønsker deg God Tur til Drømmeland vår gode venn @N-4K0😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Kommer meg ikke inn på GMAIL mere er blokkert nå der cc @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar MR SPEED skrev (7 minutter siden): Kommer meg ikke inn på GMAIL mere er blokkert nå der cc @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Cassidy Tvillingene har vært inne på Gmail i dag vi. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 God søndagsmorgen 😊😊☺️☺️ 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Jeg har brukt opp laiks igjen 😵💫😵💫😵💫😵💫😵💫😵💫😵💫 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar MR SPEED skrev (20 minutter siden): Igjen 😜 Jepp igjen 😵💫 1 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 Entern skrev (1 time siden): God søndagsmorgen 😊😊☺️☺️ Tusen❤️takk dere😊 ønsker dere en god søndagsmorgen tilbake og håper dere får en superduper søndag alle sammen 🍀🐶🥰 Ønsker også alle andre på forumet og i tråden en god og strålende flott søndag🍀🐶🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå