Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Entern skrev (Akkurat nå): Det ble jeg glad for å høre 😊😊☺️☺️ Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene blir veldig oppslukte når vi leser skriveriene dine her.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Entern skrev (8 minutter siden): Når Howard ble utgitt samlet for 15-20 år siden var det med illustrasjoner 🤩 Forskjellige bøker ble illustrert av forskjellige kunstnere men de beste var de som gikk for en stil som minnet om illustrasjoner til spenningslitteratur og eventyr for 100 år siden 🤩 Var gøy å se forskjellige tolkninger av Conan 😊 særlig en illustrasjon fra The Trreasure of Tranicos der han er kledd i full sjørøverkaptein dress, med hatt og det hele 😎 (verdenen hans er mer avansert i bøkene enn tegneseriene, litt Game of Thrones siden vest europeerne (de hyboriske landene) er på senmiddelalder nivå med riddere, armbrøst osv, mens pikterne fortsatt befinner seg i steinalderen og stygiene i bronsealderen 😅 men det funker 😊 (stygierne trenger ikke armbrøst og platerustning, de har svart magi 😱 ) Men det er egentlig best å forme sine egne bilder i hodet. 😊🧡 Ja, jeg lager film i hodet av alt jeg leser. Det får av seg selv, og ofte blir jeg jo litt skuffet av filmatiseringer og sånn.. eheheee 🤣 Ja, skjønner jo at bøkene er mer komplekse enn tegneseriene, så det blir spennende å lese. Nå gleder jeg meg 😊🥰 Entern skrev (4 minutter siden): Det var godt å høre, jeg bekymrer meg mye for at jeg blir for intens og nerdete 😅 Nei det syns jeg overhodet ikke at du er! Det er interessant og inspirerende å høre på folk fortelle om og dele ting de er lidenskapelig opptatt av og har kunnskap om 😃🥰 Men jeg kan jo fort bli sånn selv når jeg setter igang med noe jeg digger. Så skal ikke dømme andre på det 😊😊😊 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene blir veldig oppslukte når vi leser skriveriene dine her.😊😊☺️☺️ Helt enig! Enighetsgjengen 🥳🥰🥳🥰🥳🥰 1 2 Lenke til kommentar
Onkel_Stewart Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Entern skrev (9 minutter siden): Det var godt å høre, jeg bekymrer meg mye for at jeg blir for intens og nerdete 😅 Ikke vær bekymret, @Entern. Du er definitivt en Nerdus intensitus 😉 Nå som du vet. Trenger du ikke lenger være redd 😂 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Vi digger nerdingen til @Entern 😎🥳🥰 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Trippelure skrev (10 minutter siden): Ja, jeg lager film i hodet av alt jeg leser. Det får av seg selv, og ofte blir jeg jo litt skuffet av filmatiseringer og sånn.. eheheee 🤣 Ja, skjønner jo at bøkene er mer komplekse enn tegneseriene, så det blir spennende å lese. Nå gleder jeg meg 😊🥰 Nei det syns jeg overhodet ikke at du er! Det er interessant og inspirerende å høre på folk fortelle om og dele ting de er lidenskapelig opptatt av og har kunnskap om 😃🥰 Men jeg kan jo fort bli sånn selv når jeg setter igang med noe jeg digger. Så skal ikke dømme andre på det 😊😊😊 Tusen takk🥰 Trippelure skrev (7 minutter siden): Helt enig! Enighetsgjengen 🥳🥰🥳🥰🥳🥰 🥳🥳🥳🥳 Onkel_Stewart skrev (5 minutter siden): Ikke vær bekymret, @Entern. Du er definitivt en Nerdus intensitus 😉 Nå som du vet. Trenger du ikke lenger være redd 😂 🤣🤣🤣😅😊👍 Trippelure skrev (4 minutter siden): Vi digger nerdingen til @Entern 😎🥳🥰 😊👍🧡 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Nå må jeg lage litt kvelds/nattmat. Alle rutinene i timeplanen min har blitt litt forskjøvet etter å ha vært syk 😮💨 Satser på at jeg kommer meg inn i riktig gjenge igjen etter å ha hogd ved i morgen 🤞😂 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Trippelure skrev (19 minutter siden): Helt enig! Enighetsgjengen 🥳🥰🥳🥰🥳🥰 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Onkel_Stewart Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Trippelure skrev (23 minutter siden): Vi digger nerdingen til @Entern 😎🥳🥰 Maximus Selvfølgelius ❤️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Onkel_Stewart skrev (6 minutter siden): Maximus Selvfølgelius ❤️ 👨🦰👩🦰👍👍 Trippelure skrev (30 minutter siden): Vi digger nerdingen til @Entern 😎🥳🥰 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Entern skrev (6 minutter siden): God natt alle 😴😊 God natta Entern 😊 Tusen takk for en hyggelig, lærerik og inspirerende kveld! Håper du får sove godt og drømme noe flott 🍀🐶🥰 1 1 Lenke til kommentar
Onkel_Stewart Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Entern skrev (11 minutter siden): God natt alle 😴😊 Sov hardt, amigo ❤️ 1 Lenke til kommentar
Onkel_Stewart Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Trippelure skrev (5 minutter siden): God natta Entern 😊 Tusen takk for en hyggelig, lærerik og inspirerende kveld! Håper du får sove godt og drømme noe flott 🍀🐶🥰 Er du klar over at jeg innehar visuell dokumentasjon på hvor søt bissevoven din er? 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Trippelure skrev (På 12.1.2024 den 10:43 PM): 😊❤️🐶🥰 😊❤️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Onkel_Stewart skrev (1 minutt siden): Er du klar over at jeg innehar visuell dokumentasjon på hvor søt bissevoven din er? Det er bra at du har dokumentasjon på det de er fine 😊🐶 3 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Onkel_Stewart skrev (4 minutter siden): Er du klar over at jeg innehar visuell dokumentasjon på hvor søt bissevoven din er? Jada, fikk spørsmål i etterkant fra de søte tvillingene våre om det var greit at de delte bilde med deg 🤣🤣🥰🥰 Bare ikke del det med vidre med internettet. Husk at valpen ikke har samtykkekompetanse 😜 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Entern skrev (19 minutter siden): God natt alle 😴😊 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Entern😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Jada, fikk spørsmål i etterkant fra de søte tvillingene våre om det var greit at de delte bilde med deg 🤣🤣🥰🥰 Bare ikke del det med vidre med internettet. Husk at valpen ikke har samtykkekompetanse 😜 Cassidy Tvillingene er 100% enige med deg der.😉😉 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er 100% enige med deg der.😉😉 Woohooowoohooohooooo🥳🥰🥳🥰🥳🥰 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå