Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Entern skrev (9 minutter siden):

Jeg syntes faktisk det var litt kult. Lurte på hvorfor han het «mester kjøkkensjefen» liksom 🤣🤣🤣🤣

Det er streng militær disiplin og rang på et kjøkken, så sånn sett kan jeg se sammenhengen.  

Jeg på min side tenker indianere hver gang jeg hører "Chief".. Jeg lurer derfor på om denne figuren er en høyskoleutdannet høvding med 240.000,- kroner i studiegjeld.. 

 

 

 

Endret av Onkel_Stewart
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trippelure skrev (Akkurat nå):

Jeg elsker å lese gode bøker om igjen...og om igjen, og igjen 😁📚📖🥰

 

Jeg og, jeg har noen bøker jeg leser årlig (Tove Jansson🧡) og andre jeg leser med jevne mellomrom (Robert E. Howard spesielt, pluss noen mindre kjente gamle fantasy/grøsserforfattere som Karl Edward Wagner og Tanith Lee😊)

Trippelure skrev (3 minutter siden):

🤣🤣🤣

Helt enig! 😁

 

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden):

Cassidy Tvillingene er helt enige.🤣🤣🥰🥰

👍👍👍🥳🥳🥳

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Onkel_Stewart skrev (Akkurat nå):

Det er streng militær disiplin og rang på et kjøkken, så sånn sett kan jeg se sammenhengen.  

Jeg på min side tenker indianere hver gang jeg hører "Chief".. Jeg lurer derfor på om denne figurer er en høyskoleutdannet høvding med 240.000,- kroner i studiegjeld.. 

 

 

 

Ja en kjøkkensjef er omtrent som en sersjant, det er streng disiplin, masse stress og kjefting 😅

Haha din tanke er også morsom 🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden):

Cassidy Tvillingene har ikke lest bøker siden vi var 10 år gamle.:no::no: De siste bøkene vi leste da vi var 10 år gamle var de 7 Narniabøkene.:yes::yes:

Les de på nytt, de er fantastiske, jeg leste de i fjor våres 🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (4 minutter siden):

Er det ikke Commander in Chief den amerikanske presidenten kalles? Det hadde isåfall blitt Commander in Chef :green: 

"The most powerful human in the United Kitchen of America!"

Hahaha😆😆😆🤣🤣🤣🤣Genialt😁😁😁👍👍👍

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden):

Cassidy Tvillingene har ikke lest bøker siden vi var 10 år gamle.:no::no: De siste bøkene vi leste da vi var 10 år gamle var de 7 Narniabøkene.:yes::yes:

De er veldig fine 😊🧡

Tror dere også hadde likt Prydain-bøkene til Lloyd Alexander, og bøkene til Alan Garner. De er i litt samme gate 😊🧡👍

Trippelure skrev (Akkurat nå):

Les de på nytt, de er fantastiske, jeg leste de i fjor våres 🥰

Ja enig 😊🧡👍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene har tenkt å lese de, vi har alle 7 Narniabøkene samlet i en stor Narniabok. Vi må bare finne den boken først, den ligger sikkert nede i kjellerboden.🥰🥰

Å det gjør den sikkert 🧡

Så en sånn samlebok på bokbutikk for 20 år siden, fin med fargeillustrasjoner 🧡

Har den samlet i boks i pocket, med de gamle svart hvitt illustrasjonene 🧡

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (6 minutter siden):

 

Jeg og, jeg har noen bøker jeg leser årlig (Tove Jansson🧡) og andre jeg leser med jevne mellomrom (Robert E. Howard spesielt, pluss noen mindre kjente gamle fantasy/grøsserforfattere som Karl Edward Wagner og Tanith Lee😊)

 

👍👍👍🥳🥳🥳

Jeg liker også Tove Jansson, Sommerboken. Hvert år leser jeg Ronja Røverdatter, Brødrene Løvehjerte 🥰 og Hobbiten og en hel haug med andre bøker (Narnia) nesten årlig eller annenhvert år 😁 Blir aldri lei ❤️

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (Akkurat nå):

Å det gjør den sikkert 🧡

Så en sånn samlebok på bokbutikk for 20 år siden, fin med fargeillustrasjoner 🧡

Har den samlet i boks i pocket, med de gamle svart hvitt illustrasjonene 🧡

Cassidy Tvillingene lurer på om den boken hadde svart bind, og en tegning på utsiden med Aslan som en sol. For da er det den vi har.:yes::yes:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden):

Cassidy Tvillingene har tenkt å lese de, vi har alle 7 Narniabøkene samlet i en stor Narniabok. Vi må bare finne den boken først, den ligger sikkert nede i kjellerboden.🥰🥰

Jeg har også den 🥰 

 

Endret av Trippelure
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Jeg liker også Tove Jansson, Sommerboken. Hvert år leser jeg Ronja Røverdatter, Brødrene Løvehjerte 🥰 og Hobbiten og en hel haug med andre bøker (Narnia) nesten årlig eller annenhvert år 😁 Blir aldri lei ❤️

👨‍🦰👩‍🦰👍👍 Cassidy Tvillingene er enige med deg der.🥰🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...