Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar MR SPEED skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene digger det bildet der.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Entern skrev (1 minutt siden): Ja😊😊☺️☺️ Så koselige dere er alle sammen 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene synes at du også er koselig.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at du også er koselig.🥰🥰 Takk og klemmer 🤗🤗😊😊 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene sender klemmer tilbake til deg og valpen.🥰🥰🐶🐶 Tusen❤️takk 😃 Vi diggedigger dere 🐶🥰 MR SPEED skrev (5 minutter siden): Og vi digger @MR SPEED og legoklossene hans 🐶🥰 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Entern skrev (15 timer siden): Takk og klemmer 🤗🤗😊😊 2 Lenke til kommentar
Onkel_Stewart Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar MR SPEED skrev (4 minutter siden): Heisann, Master Chief Petty Officer John-117. 1 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar MR SPEED skrev (Akkurat nå): Fin 😊👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Entern skrev (1 minutt siden): Takk og klemmer 🤗🤗😊😊 🥰🥰 Trippelure skrev (Akkurat nå): Tusen❤️takk 😃 Vi diggedigger dere 🐶🥰 Og vi digger @MR SPEED og legoklossene hans 🐶🥰 Tusen Takk, og Cassidy Tvillingene er enige angående MR SPEED og Legoklossene.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Onkel_Stewart skrev (Akkurat nå): Heisann, Master Chief Petty Officer John-117. Jeg leser alltid Master Chief som Master Chef 😆🤪🤣 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar (endret) Entern skrev (11 minutter siden): Likte så godt Hvite Niggere som fjortis 🧡 Har ikke lest de aller siste Elling bøkene, siste jeg leste var vel Elsk Meg i Morgen, den var fin 😊 Lenge siden jeg har lest Ambjørnsen og 🥲 Da får vi kanskje lese Ambjørnsen snart begge to? 😎 Entern skrev (5 minutter siden): Ja😊😊☺️☺️ Så koselige dere er alle sammen 😊😊☺️☺️ Du er også veldig koselig og skriver mye klokt på forumet, det syns valpen og jeg 😊 Så du får også en klem fra oss 🐶🥰 Endret 13. januar av Trippelure 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar MR SPEED skrev (1 minutt siden): 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Onkel_Stewart Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Entern skrev (Akkurat nå): Jeg leser alltid Master Chief som Master Chef 😆🤪🤣 En ærlig tabbe å begå, amigo 😁 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Da får vi kanskje lese Ambjørnsen snart begge to? 😎 Du er også veldig koselig og skriver mye klokt på forumet, det syns valpen og jeg 😊 Så du får også en klem fra oss 🐶🥰 Ja jeg har et par bøker av han jeg er usikker på om jeg har lest 🤔 og et par stykker jeg burde lese om igjen, en novellesamling og Dukken i Taket burde jeg lese om igjen 😊👍 Tusen takk det var snillt sagt og du og valpen får klemmer av meg og 😊🐶🧡👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Onkel_Stewart skrev (2 minutter siden): En ærlig tabbe å begå, amigo 😁 Jeg syntes faktisk det var litt kult. Lurte på hvorfor han het «mester kjøkkensjefen» liksom 🤣🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Entern skrev (5 minutter siden): Jeg leser alltid Master Chief som Master Chef 😆🤪🤣 Det har også Cassidy Tvillingene gjort, vi leser også den feilen til tider.😉😉 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det har også Cassidy Tvillingene gjort, vi leser også den feilen til tider.😉😉 Er jo morsommere sånn 😆😆 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Entern skrev (Akkurat nå): Er jo morsommere sånn 😆😆 Cassidy Tvillingene er helt enige.🤣🤣🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Entern skrev (3 minutter siden): Ja jeg har et par bøker av han jeg er usikker på om jeg har lest 🤔 og et par stykker jeg burde lese om igjen, en novellesamling og Dukken i Taket burde jeg lese om igjen 😊👍 Tusen takk det var snillt sagt og du og valpen får klemmer av meg og 😊🐶🧡👍 Jeg elsker å lese gode bøker om igjen...og om igjen, og igjen 😁📚📖🥰 Entern skrev (4 minutter siden): Jeg syntes faktisk det var litt kult. Lurte på hvorfor han het «mester kjøkkensjefen» liksom 🤣🤣🤣🤣 🤣🤣🤣 Entern skrev (1 minutt siden): Er jo morsommere sånn 😆😆 Helt enig! 😁 1 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar (endret) Er det ikke Commander in Chief den amerikanske presidenten kalles? Det hadde isåfall blitt Commander in Chef "The most powerful human in the United Kitchen of America!" Endret 13. januar av N-4K0 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Cassidy Tvillingene har ikke lest bøker siden vi var 10 år gamle. De siste bøkene vi leste da vi var 10 år gamle var de 7 Narniabøkene. 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå