Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Trippelure skrev (4 minutter siden): Tusen❤️takk 😅 jeg ensker alle en godnatt, og en god morgen når dere står opp 🍀🐶🥰 Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 Trippelure skrev (1 time siden): Tusen❤️takk 😅 jeg ensker alle en godnatt, og en god morgen når dere står opp 🍀🐶🥰 Så koselig🧡god morgen alle sammen 😊😊😊🐶 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Entern skrev (1 time siden): Så koselig🧡god morgen alle sammen 😊😊😊🐶 Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ Det er dere verdensmestere i 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Entern skrev (6 minutter siden): Det er dere verdensmestere i 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene har trening i det vet du.😉😉 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene har trening i det vet du.😉😉 Ja dere burde nesten vært med i Mesternes Mester 😁😁😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Entern skrev (Akkurat nå): Ja dere burde nesten vært med i Mesternes Mester 😁😁😊😊 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (50 minutter siden): Cassidy Tvillingene har trening i det vet du.😉😉 Banner CC mange ganger greier dere bukke på et minutt vær twilling CC 😜 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Entern skrev (4 timer siden): Så koselig🧡god morgen alle sammen 😊😊😊🐶 Tusen❤️takk 🐶🥰 Vi håper du har en fin morgen i Lillehammer sammen med faren din og at dere får en koselig dag sammen 🍀🐶🥰 1 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 13. januar Forfatter Del Skrevet 13. januar Jeg har aldri klart å bruke opp laiksene mine. Jeg bær altså laike mer. I like you!!! 1 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Sviskepott skrev (26 minutter siden): Jeg har aldri klart å bruke opp laiksene mine. Jeg bær altså laike mer. I like you!!! Samme her da Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar SVISKA savner deg igjen nå, du må ikke forsvinne fra meg igjen 3 gang @Sviskepott ser på deg her i bilde SVISKA vår 👍👍 1 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar N-4K0 skrev (33 minutter siden): Good lørdag in the tråd Tusen❤️takk og god lørdag til deg fra valpen og meg 🐶🥰 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Trippelure skrev (2 timer siden): Tusen❤️takk og god lørdag til deg fra valpen og meg 🐶🥰 GOOD kveld elskling ❤️❤️❤️❤️😝😝😝😝🤪🤪🤪🤪😜😜😜 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Sviskepott skrev (5 timer siden): Jeg har aldri klart å bruke opp laiksene mine. Jeg bær altså laike mer. I like you!!! And we like you 😊😊😊😊😊😊😊 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Trippelure skrev (7 timer siden): Tusen❤️takk 🐶🥰 Vi håper du har en fin morgen i Lillehammer sammen med faren din og at dere får en koselig dag sammen 🍀🐶🥰 Tusen takk det har vi 😊😊😊 Håper du og valpen har hatt en finfin lørdag 😊🐶🧡 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar (endret) MR SPEED skrev (10 timer siden): Banner CC mange ganger greier dere bukke på et minutt vær twilling CC 😜 Cassidy Tvillingene er så raske at vi ikke har tall på det.😉😉 Endret 13. januar av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå