Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. januar 2024 Del Skrevet 13. januar 2024 Trippelure skrev (4 minutter siden): Tusen❤️takk 😅 jeg ensker alle en godnatt, og en god morgen når dere står opp 🍀🐶🥰 Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 13. januar 2024 Del Skrevet 13. januar 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 Trippelure skrev (1 time siden): Tusen❤️takk 😅 jeg ensker alle en godnatt, og en god morgen når dere står opp 🍀🐶🥰 Så koselig🧡god morgen alle sammen 😊😊😊🐶 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. januar 2024 Del Skrevet 13. januar 2024 Entern skrev (1 time siden): Så koselig🧡god morgen alle sammen 😊😊😊🐶 Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 13. januar 2024 Del Skrevet 13. januar 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ Det er dere verdensmestere i 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. januar 2024 Del Skrevet 13. januar 2024 Entern skrev (6 minutter siden): Det er dere verdensmestere i 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene har trening i det vet du.😉😉 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 13. januar 2024 Del Skrevet 13. januar 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene har trening i det vet du.😉😉 Ja dere burde nesten vært med i Mesternes Mester 😁😁😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. januar 2024 Del Skrevet 13. januar 2024 Entern skrev (Akkurat nå): Ja dere burde nesten vært med i Mesternes Mester 😁😁😊😊 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. januar 2024 Del Skrevet 13. januar 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (50 minutter siden): Cassidy Tvillingene har trening i det vet du.😉😉 Banner CC mange ganger greier dere bukke på et minutt vær twilling CC 😜 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. januar 2024 Del Skrevet 13. januar 2024 Entern skrev (4 timer siden): Så koselig🧡god morgen alle sammen 😊😊😊🐶 Tusen❤️takk 🐶🥰 Vi håper du har en fin morgen i Lillehammer sammen med faren din og at dere får en koselig dag sammen 🍀🐶🥰 1 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 13. januar 2024 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2024 Jeg har aldri klart å bruke opp laiksene mine. Jeg bær altså laike mer. I like you!!! 1 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. januar 2024 Del Skrevet 13. januar 2024 Sviskepott skrev (26 minutter siden): Jeg har aldri klart å bruke opp laiksene mine. Jeg bær altså laike mer. I like you!!! Samme her da Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. januar 2024 Del Skrevet 13. januar 2024 SVISKA savner deg igjen nå, du må ikke forsvinne fra meg igjen 3 gang @Sviskepott ser på deg her i bilde SVISKA vår 👍👍 1 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 13. januar 2024 Del Skrevet 13. januar 2024 Good lørdag in the tråd 1 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. januar 2024 Del Skrevet 13. januar 2024 N-4K0 skrev (33 minutter siden): Good lørdag in the tråd Tusen❤️takk og god lørdag til deg fra valpen og meg 🐶🥰 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. januar 2024 Del Skrevet 13. januar 2024 Trippelure skrev (2 timer siden): Tusen❤️takk og god lørdag til deg fra valpen og meg 🐶🥰 GOOD kveld elskling ❤️❤️❤️❤️😝😝😝😝🤪🤪🤪🤪😜😜😜 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 13. januar 2024 Del Skrevet 13. januar 2024 Sviskepott skrev (5 timer siden): Jeg har aldri klart å bruke opp laiksene mine. Jeg bær altså laike mer. I like you!!! And we like you 😊😊😊😊😊😊😊 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 13. januar 2024 Del Skrevet 13. januar 2024 Trippelure skrev (7 timer siden): Tusen❤️takk 🐶🥰 Vi håper du har en fin morgen i Lillehammer sammen med faren din og at dere får en koselig dag sammen 🍀🐶🥰 Tusen takk det har vi 😊😊😊 Håper du og valpen har hatt en finfin lørdag 😊🐶🧡 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. januar 2024 Del Skrevet 13. januar 2024 (endret) MR SPEED skrev (10 timer siden): Banner CC mange ganger greier dere bukke på et minutt vær twilling CC 😜 Cassidy Tvillingene er så raske at vi ikke har tall på det.😉😉 Endret 13. januar 2024 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå