Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Trippelure skrev (2 minutter siden): Tusen❤️takk MR SPEED 😊 Jeg føler meg myyyye bedre etter en dusj og så har jeg spist eple og rundstykker med blåbærsyltetøy. Er litt uggen, men har ikke kastet opp, så håper det holder seg nede nå. Så kan jeg kanskje spise noe mer etterhvert 🤞😊 Cassidy Tvillingene håper at uggenheten snart gir seg vi @Trippelure🥰🥰 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Veldig fint å lese at du føler deg bedre @Trippelure 👍 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Cassidy Tvillingene er helt enige.👨🦰👩🦰👍👍 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at uggenheten snart gir seg vi @Trippelure🥰🥰 Tusen❤️takk, jeg har jobbet iherdig med å bli bra fort 😁 N-4K0 skrev (4 minutter siden): Veldig fint å lese at du føler deg bedre @Trippelure 👍 Ja, føler meg bedre og det ser ut som om maten holder seg der den skal være 😊 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Tusen❤️takk, jeg har jobbet iherdig med å bli bra fort 😁 Ja, føler meg bedre og det ser ut som om maten holder seg der den skal være 😊 Cassidy Tvillingene ønsker deg fortsatt Godbedring, og vi håper at du snart er frisk og rask igjen.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): 😊❤️🐶🥰 🥰🥰🐶🐶 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Trippelure skrev (26 minutter siden): Tusen❤️takk MR SPEED 😊 Jeg føler meg myyyye bedre etter en dusj og så har jeg spist eple og rundstykker med blåbærsyltetøy. Er litt uggen, men har ikke kastet opp, så håper det holder seg nede nå. Så kan jeg kanskje spise noe mer etterhvert 🤞😊 Trippelure skrev (15 minutter siden): Tusen❤️takk, jeg har jobbet iherdig med å bli bra fort 😁 Ja, føler meg bedre og det ser ut som om maten holder seg der den skal være 😊 Så bra du er bedre og fikk kost deg med god mat Trippelure 😊🧡👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Cassidy Tvillingene er helt enige.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Entern skrev (11 minutter siden): Så bra du er bedre og fikk kost deg med god mat Trippelure 😊🧡👍 Ja, nå har det holdt seg på plass i halvannen time, så håper det holder seg sånn 😊 Føler meg fortsatt sulten, men ville ikke spise for mye eller for kraftig kost i tilfelle det kom opp igjen. Skal prøve å spise litt mer senere 🐶🥰 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige.👨🦰👩🦰👍👍 Tusen❤️takk for omtanken alle sammen 🐶🥰 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Ja, nå har det holdt seg på plass i halvannen time, så håper det holder seg sånn 😊 Føler meg fortsatt sulten, men ville ikke spise for mye eller for kraftig kost i tilfelle det kom opp igjen. Skal prøve å spise litt mer senere 🐶🥰 Tusen❤️takk for omtanken alle sammen 🐶🥰 Ja lurt å ta det litt forsiktig 😊🧡👍 veldig glad det går bra 😊🐶👍 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Entern skrev (8 minutter siden): Ja lurt å ta det litt forsiktig 😊🧡👍 veldig glad det går bra 😊🐶👍 🤞🐶🥰 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Trippelure skrev (10 minutter siden): Ja, nå har det holdt seg på plass i halvannen time, så håper det holder seg sånn 😊 Føler meg fortsatt sulten, men ville ikke spise for mye eller for kraftig kost i tilfelle det kom opp igjen. Skal prøve å spise litt mer senere 🐶🥰 Tusen❤️takk for omtanken alle sammen 🐶🥰 🥰🥰🐶🐶 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Trippelure skrev (1 time siden): Tusen❤️takk, jeg har jobbet iherdig med å bli bra fort 😁 Ja, føler meg bedre og det ser ut som om maten holder seg der den skal være 😊 Hilse vofsen din da @Trippelure ❤️ 1 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar MR SPEED skrev (2 minutter siden): Hilse vofsen din da @Trippelure ❤️ Det skal jeg gjøre, han ligger å gnager og sutter på noe tørket lunge jeg puttet inn i en av tyggelekene hans 🐶🥰 Det stinker, men er noe av det beste han vet 🤣🐶🥰 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Det skal jeg gjøre, han ligger å gnager og sutter på noe tørket lunge jeg puttet inn i en av tyggelekene hans 🐶🥰 Det stinker, men er noe av det beste han vet 🤣🐶🥰 Cassidy Tvillingene synes at det høres søtt ut vi.🥰🥰🐶🐶 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at det høres søtt ut vi.🥰🥰🐶🐶 Ja han koser seg veldig med alt som stinker driit 🤣🤣🤣🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Ja han koser seg veldig med alt som stinker driit 🤣🤣🤣🐶🥰 Ha Ha, Cassidy Tvillingene synes at vi ser det for oss.🤣🤣🥰🥰🐶🐶 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Tusen❤️takk 😅 jeg ensker alle en godnatt, og en god morgen når dere står opp 🍀🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå